ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در آستاه فینال لیگ قهرمانان اروپا در مورد تیم یوونتوس، حریفشان در فینال و زیدان سرمربی کهکشانی‌ها صحبت کرده است.
کد خبر: ۴۳۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 29 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از میزان تیم فوتبال رئال مادرید در تلاش است تا به اولین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان بدل شود که دو فصل پیاپی فاتح فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش برای رسیدن به افتخار بزرگ باید یوونتوس، باشگاه سرسخت ایتالیایی را شکست دهند.

رونالدو در این خصوص اظهار داشت: قهرمانی هدف همه بازیکنان رئال مادرید است، می‌خواهیم در تاریخ ثبت شویم. اگر قهرمان شویم اولین تیم تاریخ خواهیم بود که در شکل فعلی چمپیونزلیگ دو سال پیاپی قهرمان می‌شویم. این یک جاه‌طلبی و یک رویاست. می‌دانیم که بازی مشکلی در پیش است اما ما رئال مادرید هستیم و فرصت خوبی برای برنده شدن داریم.

وی ادامه داد: این فینال هم شبیه فینال‌های قبلی ۵۰ - ۵۰ خواهد بود. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا از اشتباهات حریف استفاده کنند. هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده می‌شود، امیدوارم آن تیم رئال باشد. این یک بازی احساسی خواهد بود که کل دنیا دوست دارند آن را دوباره ببینند و سعی می‌کنیم لذت ببریم. اعتماد به نفس خوبی داریم. یووه تیم فوق‌العاده‌ای است آنها اتفاقی به فینال نرسیده‌اند، قهرمان لیگ و جام خذفی ایتالیا شدند. حریف سرسختی هستند و بازی مشکلی خواهد بود. خط دفاعی خوبی دارند اما هر خط دفاعی نقاط ضعف خودش را دارد. باید نقاط ضعف حریف را بررسی کنیم و از فضاهایی که یوونتوس به ما خواهد داد استفاده کنیم تا گل بزنیم. 

رونالدو در مورد زیدان گفت: زیدان مربی فوق‌العاده‌ای است. هیچ تردیدی نیست که موفقیت تیم را مدیون زیدان هستیم. او عالی کار کرده است و همه بازیکنان از عملکرد او راضی هستند. او را به عنوان یک بازیکن ستایش می‌کردم و تحسین من برای او تنها بیشتر شده است. مدیریت چنین رختکنی آسان نیست، چون همه می‌خواهند بازی کنند و او موفق شده تا به همه ما فرصت بازی بدهد.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار