دونالد ترامپ رئیس جمهور پر حاشیه‌ی آمریکا تمرکز خود روی صنعت خودرو را به فراتر از خودروسازان ژاپنی و آمریکایی معطوف کرده و این بار به نظر می‌رسد که ژرمن‌ها هدف اقدامات او قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۳۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 29 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال ترامپ که در اجلاس ناتو در بروکسل به همراه تعداد زیادی از مقامات رده‌بالای اتحادیه اروپا شرکت کرده بود خودروسازان آلمانی را هدف حملات خود قرار داده و تلاش خواهد داشت تا فروش خودروهای ساخت آلمان را در خاک آمریکا متوقف کند.
ترامپ گفته است:

ژرمن‌ها بد هستند، بسیار بد… به میلیون‌ها خودرویی که آن‌ها در آمریکا می‌فروشند نگاه کنید. ما این کار را متوقف خواهیم کرد.


تخمین اینکه ترامپ چگونه تلاش خواهد کرد از فروش خودروهای آلمانی در بکاهد یا کلاً فروش آن‌ها را موقف کند غیرممکن است اما پیشنهاد اعمال مالیات 35 درصدی بر روی خودروهای وارداتی شاید بتواند فروش آن‌ها را محدودتر کرده و خودروسازان آلمانی را برای خودروهای بیشتر در خاک آمریکا ترغیب کند.


ب ام و، دایملر و فولکس‌واگن تأسیسات ساخت خودرو در آمریکا دارند و تأسیسات ساخت اسپارتانبورگ ب ام و بزرگ‌ترین کارخانه این برند بوده و همچنین مسئول ساخت اکثر شاسی بلندهای این برند تاپ ژرمنی است.
باید دید اقدامات ترامپ در نهایت به کجا خواهد کشید. شاید در آینده دگرگونی‌های عظیمی در صنعت خودرو به وجود آید! کسی چه می‌داند؟!



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار