دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قصد دارد در جدال برابر لخویا با انگیزه و تمرکز بالا یکی از برترین نمایش های فصول اخیر خود را به جا بگذارد.
کد خبر: ۴۳۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 28 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ورزش 3 علیرضا بیرانوند که در ابتدای فصل با قراردادی 5 ساله به جمع پرسپولیس اضافه شد، توانست در اولین حضورش عنوان قهرمانی به همراه این تیم را به خود اختصاص دهد و در این مسیر نمی‌توان از عملکردش درون دروازه سرخپوشان که با 17 کلین شیت همراه بود به سادگی گذشت.

هر چند روزگار برای او در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف حضور در تیم ملی و لیگ برتر بر وقف مرادش نبود و در 7 دیداری که به میدان رفت تنها سه بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد و 7 بار نیز دروازه‌اش باز شد.

او که در فصل شانزدهم به عنوان آقای کلین شیت معرفی شد اکنون در دشوارترین بازی فصل قرار گرفته و بعد از بسته نگه داشتن دروازه‌اش در جدال رفت، اکنون در صورت تکرار این موفقیت می‌تواند نقش پررنگ صعود و مهمترین کلین شیت فصل را به نام خود کند. علیرضا بیرانوند این روزها با انگیزه فراوان در تمرینات خود را مهیای این بازی بزرگ می کند و باید دید در نهایت خواهد توانست این آزمون بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذارد یا خیر.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار