کد خبر: ۴۲۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 24 May 2017
 مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به آمادگی کامل این سازمان برای ارائه خدمت در ماه مبارک رمضان، گفت: فعالیت سازمان انتقال خون یزد در ماه مبارک رمضان به دو شیفت کاری صبح و عصر تقسیم می‌شود.

دکتر«نقی تقوایی» با اشاره به ضرورت دعوت از مردم برای اهداء خود در ایام مختلف سال، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان از مردم استان یزد تقاضای می‌شود تا بیش از پیش نسبت به اهداء خود اقدام کنند.

وی با بیان این که اهداء خود در حقیقت اهداء زندگی سالم به افراد نیازمند است، افزود: سازمان انتقال خون استان یزد در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را به دو شیفت کاری صبح و عصر تقسیم کرده است.

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت:‌ در ماه مبارک رمضان تمام پایگاه‌های انتقال خود در استان یزد همه روزه صبح‌ها از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 13:30 و عصر ها از ساعت 5:30 تا ساعت 11:15 شب نسبت به دریافت خود از افراد مختلف اقدام می‌کند.

تقوایی در ادامه با بیان این که مردم می توانند در ماه رمضان نسبت به نظر خون اقدام کنند، خاطرنشان کرد: تمام پایگاه‌های انتقال خود استان در شب‌های قدر از ساعت 5:30 عصر تا 12:30 شب آمادگی ارائه خدمت به روزه‌داران هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود،‌ خاطرنشان کرد: با توجه به این که 14 و 15 خرداد تعطیل رسمی است سازمان انتقال خون استان آمادگی دارد که در صورت لزوم نسبت به اعزام تیم سیار انتقال اقدام کند.

وی در پایان با بیان این که بیش از 70 نفر در سطح استان آمادگی ارائه خدمات در استای دریافت خون از متقاضیان هستند،‌ گفت: پایگاه‌های انتقال خود در شهرستان‌های اردکان، میبد و یزد در دو نقطه آزادشهر و میدان ابوذر فعالیت می‌کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار