مشمولین برای دریافت سود سالیانه سهام عدالت باید شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود و به نام خود را وارد سامانه سهام عدالت کنند.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 24 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سالیانهاین سهام باید یک شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود و به نام خود در یکی از بانکهای عامل کشور را وارد سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.
 
بر اساس این گزارش؛ مشمولین سهام عدالت که تا کنون موفق به ثبت شبا بانکی خود در این سامانه نشده‌اند لازم است از فرصت استفاده نموده و حتما یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خود را از طرق مختلف از بانک دریافت و در سامانه ثبت کنند و از تایید نهایی آن از طریق همین سامانه اطمینان پیدا کنند.
 
گفتنی است هر یک از مشمولان فقط باید شماره شبا خود را در سامانه وارد کند و در هنگام کار با سامانه، شماره شبا شخص دیگری مثل والدین یا فامیل و دوستان را به جای شبای خود ثبت نکند.
 
همچنین مشمولین باید پیش از ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه از مسدود یا راکد نبودن حساب بانکی شان از طریق بانک اطمینان پیدا کنند.
 
بعلاوه این که مشمولین باید شماره شبا حسابهای بانکی مشترک را در سامانه ثبت ننمایید و حتما شبا بانکی شان متعلق به حسابی باشد که فقط صاحب آن حساب خودشان هستند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار