نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور گفت: همه مستندات موجود در زمینه تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارائه شده است.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 23 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از مهر سید صولت مرتضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بروز تخلف در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و اعتراض رسمی حجت الاسلام رئیسی به شورای نگهبان اظهار کرد: مستندات تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی جمع بندی و به شورای نگهبان ارسال شده است. 
 
وی افزود: ما به شورای محترم نگهبان اعتماد داشته و این شورا را امین می دانیم لذا هر نظری که از سوی این نهاد اعلام شود می پذیریم. 
 
مرتضوی در ادامه با اشاره به هزینه های انجام شده در ستاد حجت الاسلام روحانی بیان کرد: ما درهر استان کمتر از ۶۰ میلیون تومان هزینه کردیم که بخشی از این پول ها را خود مردم تامین کردند. 
 
شهردار مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص ماندن در شهرداری با توجه به پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر مشهد بیان کرد: من از یک سال پیش اعلام کرده بودم دیگر در شهرداری مشهد نخواهم ماند و در فرصت باقی مانده با تمام توان از زحماتی که همکارانم در این چهار سال کشیده اند دفاع می کنم. 
 
وی تاکید کرد: آماده ام در هر کجا و هر زمانی با دو شهردار قبلی در خصوص عملکرد این دوره شهرداری مناظره کنم. 
 
مرتضوی  در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص رفتن به آستان قدس پس از اتمام دوران شهرداری  مشهد گفت: هنوز هیچ پیشنهادی از هیچ کجا به من داده نشده و جاروکشی زیرپای زائران را افتخاری بزرگ می دانم. 




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار