به علت آسان بودن سفر با هواپیما بیشتر افرادی که قصد سفر به امکانی که خیلی دور از شهر مبدا است را دارند از هواپیما استفاده می کنند و زمان خود را در سفر به حداقل ممکن می رسانند به این دلیل که اگه قصد مسافرت با وسایل نقلیه زمینی را داشته باشند ممکن زمان زیادی را در سفر باشند.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 23 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از بهار در زمان هایی از سال مانند تعطیلات با صف های عظیمی برای مسافرت مواجه خواهید شد. زمانی که حجم کار بسیار بالا می رود، هم صبوری کارکنان فوق العاده کمتر می شود و هم مسافرانی که در صف هستند. این صف طولانی می تواند تمام برنامه های از پیش تعیین شده ی شما را از کاملا کنسل کند. در حالی که وجود این صف و همچنین ایستادن شما برای ساعت ها در آن غیر قابل انکار می باشد. با نکات قبل و بعد از خرید بلیط هواپیما چارتر همراه باشید:


خرید بلیط هواپیما

یکی دیگر از لازمه های سفر این است که شرایط هوایی را قبل از سفر بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که شرایط مطلوبی وجود دارد. از گذرنامه و ویزای خود یک کپی در یافت کنید و یا پرینت آنرا به ایمیل خود بفرستید؛ شما به این مورد برای رزرو هتل نیز نیاز خواهید داشت. سایت‌هایی که به روزرسانی‌های پروازها و خطوط هوایی را نشان خواهند داد را دنبال کنید.
به گزارش ویرلن ممکن است گاهی بتوانید تخفیف های ویژه به مناسبت ایام خاص هم از این سایت ها دریافت کنید؛ پس سعی کنید اولویت خود را به خرید اینترنتی بلیط اختصاص دهید.

سوغاتی زیاد نخرید!
از خرید سوغاتی بیش از حد اندازه خودداری کنید زیرا که تنها چمدان خود را پر کرده اید که منجر به پرداخت هزینه ی اضافه بار خواهید شد.همیشه چندین ساعت زودتر از ساعت پرواز را برای رسیدن به فرودگاه، پارکینگ، چک کردن و امنیت اختصاص دهید از همراه داشتن وسایل اضافی نظیر طلا و جواهر کاملا خودداری فرمایید زیرا فقط زمان گذشتن شما از خطوط امنیتی را کند و سخت خواهند کرد.قبل از پرواز لیست وسایلی که آوردنشان به هواپیما ممنوع است را حتما بررسی کنید.


خرید بلیط هواپیما چارتری

نکاتی در ارتباط با ساعت پرواز مندرج در بلیط و سوار شدن به هواپیما
به خصوص در صورت خرید بلیط هواپیما چارتر، حتما به طور دقیق ساعت‌هایی را که در بلیط مندرج شده است به خوبی به خاطر بسپارید و زمان رسیدن به فرودگاه را محاسبه کنید تا از پرواز عقب نمانید. هیچ پروازی به دلیل عدم حضور مسافر به تأخیر نخواهد افتاد. دقت نمایید مسافرینی که نتوانند در ساعت تعیین شده در فرودگاه حاضر شوند، جای ایشان به دیگری واگذار خواهد شد و بلیط آنها مشمول قوانین مربوط به تأخیر مسافران می شود.


هواپیما

مخدوشی بلیط هواپیما
ارائه‌ی بلیط‌هایی که به دلایل مختلفی ناخوانا یا مخدوش شده اند مشکلات زیادی را برای شما همراه خواهند آورد، لذا توصیه می شود پس از دریافت بلیط کلیه مندرجات آن اعم از نام، تاریخ و ساعت حرکت، مبدأ و مقصد و ... را کاملا بررسی کنید.جهت سوار شدن به هواپیما، باید کارت شناسایی با اعتبار داشته باشید که اطلاعات آن، با اطلاعات مندرج در بلیط یکسان باشد.


چارتر

در سفر با هواپیما حتما این نکته را در نظر داشته باشید که حتی در یک سفر  هوایی با هزینه و کلاس یکسان، باز هم بعضی از صندلی ها و جایگاه های مسافرین نسبت به دیگر صندلی ها از موقعیت بسیار مناسبتری برخوردار خواهند بود.
به هر حال شما هر چقدر بیشتر هزینه کنید از صندلی راحت تر، محیطی خلوت تر و البته خدمات و سرویس هایی بهتر و با کیفیت تر برخوردار خواهید شد.


خرید بلیط هواپیما چارتری

برای انتخاب صندلی می توانید مواردی چون جای مناسب برای پاها در جلوی صندلی و مجاورت در کنار پنجره برای دیدن مناظر هوایی و البته جای مناسب برای خوابیدن را در نظر بگیرید. از رزرو صندلی هایی که هم جوار دستشویی یا توالت قرار دارند خودداری کنید زیرا رفت و آمد مسافران برای شما مزاحمت ایجاد خواهد رد. می توانید ردیف خروجی هواپیما را برای جای بیشتر در نظر داشته باشید.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار