عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به این که در انتخابات به شیوه سنتی بسیاری از پزشکان شرایط حضور را ندارند گفت: الکترونیکی شدن این فرآیند افزایش مشارکت را در بردارد.
کد خبر: ۴۲۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 23 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد مهدی قیامت عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با بیان این که تجربه نشان داده انتخابات الکترونیک مشارکت را بیشتر می‌کند؛ اظهار کرد: در فرآیند انتخابات حضوری، رفت و آمد برای بسیاری از اشخاص دشوار است، زیرا شرایط لازم را برای شرکت در انتخابات ندارند و مجبورند که در شیفت‌های کاری خود حتما حضور داشته باشند.
 
وی افزود: در فرآیند الکترونیک همه پزشکان می‌توانند به راحتی و با دسترسی بر بستر اینترنت در انتخابات شرکت کنند.
 
قیامت با بیان این که در شیوه الکترونیک حتما باید زیرساخت‌های لازم فراهم شده باشد ادامه داد: در بستر اینترنت کندی سرعت یا لود نشدن صفحه و سایر مسائل فنی وجود دارد که باید شرایطی فراهم شود تا همه بصورت یکنواخت به این بستر دسترسی داشته باشند.  
 
عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره به این که در این نوع انتخابات نمایندگان به شیوه‌ای سالم انتخاب می‌شوند اذعان کرد: برگزاری انتخابات به شیوه سنتی معایبی دارد از جمله این که افراد تحت فشار روانی قرار گرفته و عده‌ای نیز با برگزاری ضیافت و تبلیغات متنوع برای خود رای جمع می‌کنند، اما در انتخابات الکترونیک این مسائل دخالتی ندارد و با فکر باز می‌توان رای داد.
 
قیامت به بحث تبلیغات در انتخابات اشاره کرد و گفت: هر کس در روز انتخابات بیشتر تبلیغ کند حتما رای می‌آورد و هنوز هیات نظارت انتخابات نظام پزشکی نتوانسته یک انتخابات پاک و بدون دخالت کاندیدا‌ها برگزار کند.
 
 عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با بیان این که در روز انتخابات خیلی‌ها لیست به دست، افراد را تشویق به رای دادن به لیست خود می‌کنند، یادآور شد: با الکترونیکی شدن فرآیند انتخابات بسیاری از این مشکلات مرتفع شده و پزشکان می‌توانند بدون داشتن هر نوع فشار روانی و دغدغه و با فکری کاملا باز به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند و نهایتا شاهد انتخاباتی سالم باشیم.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار