رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران علت ناکامی اصولگرایان فعلی شورای شهر تهران در راهیابی به شورای پنجم را عدم مدیریت قالیباف از سوی آنها دانست.
کد خبر: ۴۲۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 22 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از صراط رحمت‌الله حافظی؛ رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا علت شکست اصولگریان در انتخابات شورای شهر را حمایت از قالی باف دانست و افزود: من یک سال پس از آغاز شورای چهارم به آقایان گفتم، اگر قالیباف را مدیریت نکنند، کمر اصولگریان را خواهد شکست.

حافظی همچنین در مورد پیروزی قاطع لیست امید در انتخابات شورای شهر تهران گفت: موفقیت لیست امید پیش‌بینی می‌شد و در خوشبینانه‌ترین حالت تصور می‌کردیم، فقط ۵ کرسی از شورا به اصولگرایان برسد که شاهد بودیم همان هم نشد.

این عضو شورای شهر چهارم ضمن درخواست از منتخبان شورای پنجم مبنی بر متعهد بودن به شفاف‌سازی، تصریح کرد: طبق قانون، گزارش عملکرد شورا باید هر شش ماه یکبار در سامانه قرار گیرد. همچنین باید در سالن ایرانشهر جلسات شورا به صورت زنده پخش شود تا مردم در جریان امور قرار بگیرند و از رانت اطلاعاتی نیز جلوگیری شود.

وی در واکنش به نامه چمران به وزیرکشور و اعتراض بر نظارت بر انتخابات شوراها گفت: هر کسی حق دارد اعتراض کند، اما چطور ایشان سه دوره قبل مشکلی با نتیجه انتخابات نداشت و در این دوره که شکست خورده‌اند، معترض شده‌اند؟ رای مردم را نمی‌توان نپذیرفت.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار