۱۰ هزار تن تختال SM شرکت فولاد مبارکه، ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم ایرالکو و ۱۰۰ تن شمش سرب پارت پاسارگاد و ۹ کیلوگرم شمش طلای زرمعدن اختران در بورس کالا عرضه می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 22 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از دانشجو یک هزار و ۱۲ تن اسلاک واکس و ۱۰ هزار و ۶۷۲ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

تالار صادراتی بور س. کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۰۰ تن عایق رطوبتی است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در اولین روز خردادماه عرضه ۴۲ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، ۲ هزار تن کنجاله کلزا، ۲۷۵ تن شکر سفید و ۳۰۰ تن روغن خام را تجربه می‌کند.

علاوه براین، یک هزار و ۸۶۵ تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می‌شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این رو زشاهد عرضه ۳۵۶ تن ضایعات فلزی، بشکه خالی، تراورس چوبی فرسوده و روغن کارکرده لوکوموتیو شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.
 
بهای طلا تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی آمریکا صعودی خواهد شد
 
قیمت جهانی طلا هفته آینده تحت تاثیر ادامه تنش‌های سیاسی در آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

 تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند: در حالی که هفته آینده آمار و اطلاعات زیادی منتشر نخواهد شد، به نظر می‌رسد تنش‌های سیاسی در آمریکا طی روزهای آینده موجب افزایش بیشتر قیمت جهانی طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته گذشته تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و افت شاخص سهام آمریکا با افزایش ۲ درصدی روبرو شد و به بیش از ۱۲۵۳ دلار در هر اونس رسیده است.

قیمت هر اونس نقره نیز با ۲. ۴ درصد افزایش طی هفته گذشته به بیش از ۱۶. ۸ دلار رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که قیمت طلا در کوتاه مدت روندی صعودی خواهد داشت، چون بازارهای مالی به شدت نسبت به افزایش تنش‌های سیاسی در واشنگتن حساسیت نشان می‌دهد.

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس تاکید کردند: افزایش ریسک سیاسی در آمریکا موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهدشد.

طی هفته آینده ترامپ قرار است نخستین سفر خارجی خود به عربستان سعودی، سرزمین‌های اشغالی فلسطین، واتیکان را آغاز کند و در نهایت در نشست رهبران ناتو در بروکسل شرکت خواهد کرد.

جیمز کومی رئیس برکنار شده اف بی آی نیز قرار است طی روزهای آینده در نشست استماع کمیته اطلاعات سنا شهادت دهد. به نظر می‌رسد پرونده دحالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این زودی پایان نخواهد یافت.

مکسول گلد تحلیلگر ارشد موسسه ئی تی اف تاکید کرد: سرمایه گذاران توجه بیشتری به اوضاع سیاسی آمریکا دارند چرا که مسائل سیاسی آمریکا می‌تواند بر انتظارات مربوط به برنامه‌های اقتصادی و مالی دولت ترامپ تاثیر بگذارد. به نظر من ریسک‌های سیاسی به نفع قیمت طلا خواهد بود.

تحلیلگران بر این باورند که ترامپ برای تصویب برنامه‌های اقتصادی و مالی خود در کنگره و سنا با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود. قیمت طلا توانسته است به سطح قیمتی ۱۲۵۵ دلاری نزدیک شود که از نظر تکنیکال اهمیت زیادی دارد. میانگین قیمت طلا در ۲۰۰ روز گذشته ۱۲۵۵ دلار بوده و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. 



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار