نماینده مردم سنقر در مجلس از بررسی تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 22 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی از بررسی تحقیق  و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با حضور وزیر اقتصاد و متقاضیان تفحص در جلسه روز سه‌شنبه 2 خرداد کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
وی درباره مهم‌ترین محورهای این  تحقیق و تفحص گفت: به دلیل برابر نبودن درآمدها و هزینه‌ها برخی از نمایندگان معتقدند باید تحقیق و تفحصی از این سازمان انجام شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه در زمان تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها میزان پرداختی به هر نفر 45 هزار تومان تعیین شد، خاطرنشان کرد: در زمان تصویب قانون  قیمت حامل‌های انرژی نسبت به امروز رقم پایین‌تری داشت  اما در حال حاضر هزینه آب، برق و گاز افزایش پیدا کرده و همچنین برخی از دهکهای بالای جمعیت از دریافت یارانه حذف شده‌اند اما میزان پرداخت یارانه به هر نفر همان میزان باقی مانده است.
حجت الاسلام حسینی‌کیا همچنین گفت: متقاضیان تفحص معتقدند با توجه به ثابت ماندن میزان پرداختی به هر نفر و افزایش هزینه حاملهای انرژی در نتیجه اضافه در‌آمد برای دولت ایجاد می‌شود که باید مشخص شود این مقدار درآمد در چه حسابی و چگونه هزینه می‌شود.
وی تصریح کرد: عدم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، علل افزایش قیمت بی‌رویه قیمت حامل‌های انرژی، چگونگی هزینه‌کرد منابع هدفمندی و بررسی سایر مباحث مرتبط با موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها از دیگر محورهای تحقیق و تفحص است.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار