انجمن موسیقی ایران با همکاری مرکز موسیقی ملل دانشگاه هیلدسهایم آلمان کارگاه تخصصی شیوه‌های نوین پژوهشی موسیقی نواحی در روند شهری شدن را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۲۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 22 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایسنا و روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این کارگاه دو روزه در تیرماه با هدف مطالعه موسیقی نواحی در روند شهری شدن و روش‌های جدید کار میدانی و تلاش برای پویایی و برخورداری موسیقی هویتی از دیدگاه­های نواندیش و تحول­‌گرا و آشنایی با شیوه‌های نوین پژوهشی در حوزه موسیقی نواحی برگزار می‌شود.

این کارگاه  تخصصی 12 و 13 تیرماه به مدت 12 ساعت با حضور دکتر لیزا گوپ و دکتر لوتز دولردا از اساتید موسیقی دانشگاه‌های آلمان و با ارائه گواهینامه شرکت در کارگاه پژوهشی به همت انجمن موسیقی ایران و همراهی مرکز موسیقی ملل دانشگاه هیلدسهایم آلمان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای پیش ثبت نام اولیه و اطلاع از شرایط مربوطه می‌توانند تا تاریخ 15 خرداد ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این انجمن به نشانی اینترنتی www.nay.ir و دریافت فرم پیش ثبت نام و ارسال آن آمادگی خود را اعلام کنند.

همچنین اعلام شده است که باتوجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام کارگاه شیوه‌های نوین پژوهشی در حوزه موسیقی نواحی، اولویت با افرادی است که زودتر درخواست خود را به این انجمن ارسال کرده باشند.

همچنین دانشجویان رشته اتنوموزیکولوژی(موسیقی‌شناسی قومی) با ارائه کارت دانشجویی از 50 درصد تخفیف ویژه حمایتی این انجمن برخوردار هستند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار