عضو شورای عالی حوزه گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که هنوز با وجود همه مشکلات از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و نظام و مردم سالاری دینی را قبول دارند.
کد خبر: ۴۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از برنا آیت الله سید محمد غروی ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور میلیونی مردم در پای صندوق رأی درانتخابات ۲۹ اردیبهشت، دارای پیام‌های مهم داخلی و بین‌المللی بود و این که، رأی مثبت به نظام، ارزش‌ها و انقلاب بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: حضور مردم نشان داد که هنوز با وجود همه مشکلات و گذشت40 سال از نقلاب، آنها از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و نظام و مردم سالاری دینی را قبول دارند.

وی با بیان اینکه پیروز واقعی انقلاب، رهبری، مردم، کاری آمدی نظام جمهوری اسلامی، مسئولان و خادمان  ملت می‌باشند که این چنین پا در عرصه انتخابات گذاشته و حماسه دیگری را رقم زدند، ابراز داشت: مسئولان کشور برای خدمت رسانی بیشتر نیازمند به حمایت مردم می‌باشند و وقتی آنان حمایت مردم را داشته باشند، دلگرم به کار می‌شوند و برای اعتلای کشور در عرصه های مختلف فرهنگی و بین‌المللی تلاش خواهند کرد.

آیت الله غروی عنوان کرد: مسئولان هم لازم است به شرایط کشور توجه بیشتر کنند و همه هدف خود را برای از بین بردن مشکلات و جذب سرمایه بکار گیرند؛ برای رسیدن به این امر لازم  است، برنامه‌های را اولویت بندی کرد تا کاستی‌ها در مسائل مختلف از بین برود.

وی افزود: انتخابات به پایان رسیده و فرد منتخب هم برای جایگاه ریاست جمهوری برگزیده شده، در این مدت هر اتفاقی افتاده تمام شده، مهم این است همه مسئولان و آحاد ملت برای اعتلای نظام کشور با هم وحدت و انسجام داشته باشند تا بتوانند مشکلات را از بین ببرند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار