شرایط استقلال درست مثل شرایط پرسپولیس است و حکم تعلیقی برای محرومیت از میزبانی دارد و هواداران این تیم باید مراقب باشند تا تیم خودشان را از مسابقات بعدی محروم نکنند.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 21 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از مشرق اگر چه استقلال با ۵۲ هزار دلار جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال به دلیل رفتار تماشاگران خودش مواجه شده اما نگرانی های ناظر امنیتی و مسئولان باشگاه استقلال به همینجا ختم نمی شود. در واقع اگر هواداران استقلال از لیزر، نارنجک و ترقه استفاده کنند یا در بازی با العین بطری پرتاب کنند استقلال هم درست مثل پرسپولیس از دیدار خانگی در آینده محروم خواهد شد.
استقلال هم دو سال حکم محرومیت تعلیقی دارد و دقیقا کارش مثل پرسپولیس است و هرگونه بد اخلاقی از سوی هواداران استقلال منجر به محرومیت این باشگاه از دیدار بعدی خواهد شد و البته جریمه سنگینی هم خواهد داشت. به هر حال بازیکنان استقلال باید مراقب رفتارشان در دیدار با العین باشند و از هر گونه بد اخلاقی دوری کنند.

ناظر امنیتی کنفدراسیون آسیا امروز این توضیح را به مسئولان باشگاه استقلال داده و اگر هواداران این تیم اشتباهی مرتکب شوند استقلال در صورت صعود ممکن است برای دیدار بعدی حق میزبانی نداشته باشد.






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار