امام جمعه کیش :
امام جمعه کیش رعایت اخلاق در همه عرصه ها را مهم خواند و افزود : نامزدها بعد از انتخابات با اخلاق اسلامی و نگاه مومنانه برخورد کنند.
کد خبر: ۴۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 20 May 2017
به گزارش تابناک کیش؛ حجت الاسلام حسن علیدادی روز جمعه پس از شرکت در رای گیری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد تاثیر حضور مردم در انتخابات در صحنه بین الملل گفت : این حضور سه پیام مهم بدنبال دارد .
وی پیام نخست را افزایش امنیت ملی و اقتدار نظام عنوان کرد و گفت : ایجاد شادابی و نشاط و حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خود دیگر پیام این حضور است .
حجت الاسلام علیدادی سومین پیام را ایجاد وحدت ملی و پاسخی مثبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور دانست و گفت: جضور مردم در مجموع رای دادن به نظام جمهوری اسلامی و تایید دوباره آن است. 
وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات امروز نیز همچون گذشته پرشور و گسترده و با حضور همه اقشار مردم با سلامت برگزار و به پایان برسد. 
امام جمعه کیش مهمترین موضوعی که نامزدها بعد از انتخابات باید به آن بپردازند را داشتن اخلاق مناسب عنوان کرد و گفت: آنهایی که توانستند در رقابت، اعتماد مردم را جلب کنند و رای بیاورند و چه آنهایی که حائز اکتریت آرا نشدند باید با اخلاق اسلامی مناسب و نگاهی مومنانه با مسائل برخورد کنند. 
حجت الاسلام علیدادی در مورد تاثیر وعده های نامزدها و جلب اعتماد عمومی برای حضور گسترده مردم در انتخابات گفت : مردم از دانش و بلوغ فکری بالایی برخوردار هستند و صرف وعده در پای صندوق های رای حاضر نمی شوند . 
وی تصریح کرد : مردم سالهاست نشان دادند که به مسائل با چشم باز نگاه می کنند و در بررسی های خود به این نکته توجه دارند که کسانی که وعده داده اند چقدر به وعده های خود پایبند هستند و یا اینکه وعده های داده شده واقعی است یا خیر؟ .
امام جمعه کیش گفت : به یقین این ارزیابی در دوره های بعد در حضور مردم در پای صندوق های رای اثر گذار خواهد بود.
به گزارش ایرنا ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز 29 اردیبهشت در حال برگزاری است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار