کد خبر: ۴۲۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 20 May 2017
پیام قدر دانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از خلق حماسه انتخابات
به نام خداوند بخشاينده و مهربان



29 ارديبهشت 96 درياي عزم و اراده بیکران ملت آگاه و غيور ایران به خروش آمد و حماسه افتخار آميز ديگري در كارنامه مردمان عزتمند اين سرزمين سر افراز رقم خورد.

درود بر ملت بصير، فهيم و هوشيار ايران اسلامي که با حضور پر شور و شعور در عرصه انتخابات به زيباترين شكل ممكن به دنيا نشان دادند كه اين كشور با تكيه بر عزم راسخ و اراده آهنين ملت و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب در مسير توسعه و پيشرفت و حفظ آزادي و استقلال خود به عنوان بزرگ ترين آرمان معنوي انقلاب اسلامي، پايدار و مطمئن گام بر مي دارد.

 درود بر مردم متعهد جزيره كيش كه همراه با گردشگران در قلب تپنده خلیج فارس با خلق "حماسه حضور و همدلي"  بار ديگر با آرمان‌های والای معمار كبير انقلاب اسلامی و شهيدان كشور تجديد ميثاق كردند و با مشاركت 80 در صدي خود در اين انتخابات جلوه ای بی نظیر از عظمت اتحاد و همدلی را در عرصه جهاني به نمایش گذاشتند.

خداوند منان را بر اين همه شكوه و بلند همتي ملت نستوه و بيدار ايران اسلامي و عزم و اراده غرور آفرين ساكنان و گردشگران جزيره كيش در خلق حماسه همدلي و انسجام ملي سپاس گفته و از حضور پر شور مردم خونگرم، متحد و متعهد جزيره كيش در پای صندوق های اخذ رای، صميمانه تقدير و تشكر مي نمايم.

 همچنين از زحمات تمامي عوامل دست اندركار و مجريان  برگزاري انتخابات در جزيره كيش  و نيروهاي نظامي و انتظامي، اعضاي ستادهاي انتخاباتي كانديداهاي محترم، رسانه ملي و ساير رسانه ها، خبرگزاري ها و نشريات، تشکر كرده و اميدوارم كه همواره در تمامي عرصه هاي سياسي و اجتماعي با حفظ چنين فضاي همدلانه و غرور آفريني براي اعتلاي ميهن اسلامي  بكوشيم.

از خداوند منان اقتدار، عزت، پایندگی و سر بلندي روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتي و سعادت  ساكنان غيور و هميشه در صحنه و گردشگران گرانقدر جزيره كيش را مسالت دارم.

علي اصغر مونسان

مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار