بخشدار کیش میزان مشارکت ساکنان و گردشگران در کیش را بیش از 80 درصد اعلام کرد و گفت : 26 هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری برای شعبه های بخش کیش صادر شد .
کد خبر: ۴۲۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 20 May 2017
به گزارش تابناک کیش؛ احمد زاهدی در بخشداری کیش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد : پس از اتمام زمان تعیین شده برای اخذ رای در ساعت 24 جمعه شب ، شمارش آرا در هر یک از 24 شعبه تعیین شده انجام گرفت و صورت جلسه آن نیز به بخشداری برای تجمیع اعلام شده است .

وی افزود : پس از تجمیع، آمار نهایی به بندر لنگه و پس از آن برای نتیجه گیری نهایی و ارسال به وزارت کشور به استان فرستاده می شود.
بخشدار کیش در مورد تعرفه های مصرف شده در انتخابات گفت : 26 هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری صادر شد ، برای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چون به صورت دستی صورت گرفت پس از جمع بندی مشخص می شود.

وی در مورد گزارش تخلفات احتمالی گفت : تخلف خاصی نبوده و بیشتر تخلفات اشتباه و نا آگاهی از قوانین بود.تذاکرات لازم داده شد و بازارسان و هیات اجرایی نیز به صورت مرتب از شعبه ها بازدید داشتند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات بخش کیش نیز فرایند برگزاری انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت : مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کردند و عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسان صندوق ها به دقت بر همه چیز نظارت داشتند.
مراد مصطفی پور امنیت انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت : تخلف خاصی نبوده است و انتخابات سالم همراه با آرامش برگزار شد.
وی در مورد اتمام تعرفه ها گفت : تعرفه ها برای انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس به تمامی شعبه ها داده شد و کمبودی از بابت تعرفه نداشتیم.
در بخش کیش که شامل جزایر کیش ، هندورابی و لاوان است 24 شعبه ( 19 شعبه ثابت و پنج شعبه سیار ) برای اخذ رای شهروندان در نظر گرفته شد.
در این دوره 2 صندوق ثابت و سیار برای جزیره لاوان و یک شعبه در جزیره هندورابی مستقر خواهد بود که اقدامات لازم برای انتقال صندوق به جزایر نیز صورت گرفت .
به گزارش ایرنا ، از بین جمعیت حدود 36 هزار نفری کیش ، بیش 25 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند .

در این دوره از انتخابات برای شوراهای اسلامی شهر کیش، 31 نفر ، جزیره لاوان 10 نفر و شش نامزد از جزیره هندورابی شرکت کرده اند .
علاوه بر نامزدهای شورای شهر ، 12 نفر در بندرلنگه در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرلنگه ، بستک و پارسیان در مجلس ثبت نام کرده بودند که با انصراف پنج نفر، هفت نفر در این دوره با هم رقابت خواهند کرد .
زاهدی با اعلام اینکه از تمامی ظرفیت های اجرایی و امکانات جزیره کیش در راستای حضور پرشور مردم در این مرحله از انتخابات استفاده کردیم تاکید کرد : بیش از 600 نفر مسئولیت ثبت رای را در بخش کیش بر عهده داشتند .

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.
جزیره کیش با حدود 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده وفاصله آن از راه دریا تا بندرعباس 300 کیلومتر است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار