مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پیامی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت : مردم جزیره کیش همراه با گردشگران با مشارکت 80 درصدی خود در انتخابات جلوه ای بی نظیر از عظمت اتحاد و همدلی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 20 May 2017
به گزارش تابناک کیش ، در پیام علی اصغر مونسان آمده است : 29 اردیبهشت 96 دریای عزم و اراده بیکران ملت آگاه و غیور ایران به خروش آمد و حماسه افتخار آمیز دیگری در کارنامه مردمان عزتمند این سرزمین سر افراز رقم خورد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است :درود بر ملت بصیر، فهیم و هوشیار ایران اسلامی که با حضور پر شور و شعور در عرصه انتخابات به زیباترین شکل ممکن به دنیا نشان دادند که این کشور با تکیه بر عزم راسخ و اراده آهنین ملت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت و حفظ آزادی و استقلال خود به عنوان بزرگ ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی، پایدار و مطمئن گام بر می دارد. 
این پیام می افزاید : درود بر مردم متعهد جزیره کیش که همراه با گردشگران در قلب تپنده خلیج فارس با خلق 'حماسه حضور و همدلی' بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان کشور تجدید میثاق کردند و با مشارکت 80 در صدی خود در این انتخابات جلوه ای بی نظیر از عظمت اتحاد و همدلی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند.
در این پیام از حضور پر شور مردم متحد و متعهد جزیره کیش در پای صندوق های اخذ رای ، عوامل دست اندرکار و مجریان برگزاری انتخابات ، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای ستادهای انتخاباتی کاندیداها و رسانه ها در جزیره کیش قدردانی شد .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.
جزیره کیش با حدود 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده وفاصله آن از راه دریا تا بندرعباس 300 کیلومتر است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار