در حالی که تمام خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال تحت الشعاع مصاف حساس این تیم با العین قرار دارد اما ظرف یکی دو هفته آتی باید منتظر سونامی بزرگی در اردوی این تیم بود.
کد خبر: ۴۲۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 18 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از جام نیوز علیرضا منصوریان و مدیران استقلال در تمام اظهارنظرهای خود با بیان این که روزهای شلوغی در بازار پیش رو نخواهند داشت چون تنها دو تا سه خرید جدید نیاز دارند و بیشتر به فکر تمدید نیروهای فعلی هستند با زیر نظر گرفتن تمام تحرکات بازار خود را برای یک سونامی بزرگ در فهرست نفرات این تیم در فصل آتی آماده کردند.
کاوه رضایی به عنوان شاه ماهی اردوی استقلال از مدت ها قبل ساز جدایی خود را کوک کرد که در تازه ترین اقدام هم با پیش کشیدن بحث حضور در باشگاهی خارجی در آخرین تمرین دوباره شوک را به اردوی تیم و کادر فنی وارد کرد. گفته می شود بهترین گلزن استقلال در لیگ شانزدهم این بار با صراحت از مراحل نهایی توافق مدیربرنامه های خود با باشگاهی خارجی صحبت کرده تا زمینه را برای خداحافظی از استقلال فراهم کند.

اما جدایی کاوه تنها اتفاق جالب لیست استقلال نخواهد بود چون پژمان منتظری مدافع ملی پوش و لژیونر ایران با وجود تمام خبرهایی که درارتباط با تمدید قرارداد با الاهلی به گوش می رسید در آخرین تماس با استقلالی ها اعلام کرده تا اوایل خردادماه تصمیم نهایی خود برای ماندن در قطر و بازگشت به ایران را اتخاذ خواهد کرد که در صورت عدم توافق با الاهلی گزینه اصلی استقلال خواهد بود. از همین رو احتمال اضافه شدن نام این بازیکن به فهرست لیگ هفدهم وجود دارد تا سونامی استقلال با این بازیکن تکمیل شود.

آن چه محرز است با اتمام بازی برگشت استقلال با العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اردوی نایب قهرمان لیگ دستخوش خبرهای فراوانی خواهد بود و طرفداران این تیم باید خود را برای شنیدن سورپرایزهای بسیار زیادی آماده کنند از جمله جدایی برخی ستاره ها و ورود برخی مهره های سرشناس دیگر به فهرست علیرضا منصوریان.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار