رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با بکارگیری تمام توان برگزاری یک انتخابات امن و آرام را تضمین خواهد کرد، گفت: مشارکت همگانی و حضور پرشور پای صندوق های رای در ارتقای امنیت پایدار کشور نقش اثرگذاری دارد.
کد خبر: ۴۲۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 18 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایرنا و پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در جمع کارکنان ستاد پلیس پیشگیری ناجا و در همایشی با عنوان «ما همه رای می‌ دهیم» با اشاره به برگزاری انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه و اهمیت راهبردی این انتخابات برای کشور اظهار کرد: انتخابات همیشه برای کشور ما دستاوردهای بسیاری داشته است و در انتخابات پیشرو نیز منشا خیر و برکت بسیاری خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی همیشه چه به لحاظ شمار انتخابات برگزار شده و چه به لحاظ میزان مشارکت مردمی و شمار شرکت‌کنندگان در ردیف پیشتازترین کشورهای جهان قرار داشته و این حضور پرشور مردم ما نظام، انقلاب و میهنمان را بیمه کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی که از نظام دلخوری یا با آن زاویه‌ دارند ولی ایران را دوست دارند، گفت: این فرمایش ایشان معانی بسیاری در خود دارد و یکی از این معانی این است که شرکت همگانی در این انتخابات سبب می شود تا امنیت، مصونیت و آرامش در کشور پایدار بماند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بدون شک قدرت نظامی ما و توان بالای رزمی ایران اسلامی در امنیت کشور تاثیرگذار بوده اما آنچه بیش از هرچیز دیگر زیر نظر دشمنان قرار دارد، حضور مردم در صحنه سیاست و تعیین سرنوشت خودشان و اینکه تا چه اندازه به این نظام مقدس علاقه دارند، است و همین موضوع باعث ناامیدی دشمن شده و فکر تجاوز و خرابکاری را به خود راه نمی دهد، چراکه اگر حتی بتوانند چیزی را هم تخریب کنند هرگز نخواهند توانست تا بر اندیشه‌ها چیره شوند.
وی تاکید کرد: اینکه چه کسی یا کسانی در این انتخابات برگزیده شوند در جای خود اهمیت دارد اما آنچه برای نظام و ما که سربازان آن هستیم بالاترین اهمیت و توجه را به خود اختصاص می‌دهد، خود شرکت در انتخابات و حضور پرشور در آن است که ما خود نیز با شرکت حداکثری در آن حضور خواهیم یافت.
شرفی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و به ویژه پلیس پیشگیری با تمام توان خود امنیت برگزاری انتخابات را ضمانت خواهد کرد و در کنار انجام این وظیفه تمامی کارکنان این پلیس در ساعات اولیه رای‌گیری، آراء خود را در صندوق خواهند انداخت تا این وظیفه شرعی و ملی را نیز به بهترین شکل به انجام رسانده باشند.
در پایان این همایش کارکنان ستاد پلیس پیشگیری ناجا در یک حرکت نمادین با دست شناسنامه ‌های خود را بالا آوردند تا به این ترتیب شوق خود را برای حضور پرشور در انتخابات و همچنین انجام وظایف در رابطه با تامین امنیت این رویداد بزرگ ملی به نمایش بگذارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا فردا(جمعه 29 اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار