ستارگان فیفا همانند دسایی و رونالدینیو با پیشکسوتان تیم ملی روسیه در مراسم افتتاح پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ در سن‌ پترزبورگ بازی می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 18 May 2017
به گزارش تابناک: و به نقل از تسنیم ، کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه از برگزاری بازی دوستانه بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال این کشور با ستارگان فیفا در شهر سن پترزبورگ خبر داد. چهارمین و آخرین پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌های 2017 با حضور چهره‌های مشهور دنیای فوتبال در سن پترزبورگ افتتاح می‌شود. پیش از این پارک‌های فوتبال در دیگر شهرهای میزبان این رقابت‌ها شامل مسکو، سوچی و کازان با حضور مارسل دسایی، هری کیول و رونالدینیو افتتاح و راه‌اندازی شده بود.
مراسم افتتاحیه پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌های 2017 در شهر سن‌ پترزبورگ شنبه و یکشنبه آینده برگزار می‌شود. در تیم ستارگان فیفا که باید به مصاف پیشکسوتان تیم ملی روسیه بروند بازیکنانی همانند مارسل دسایی، رونالدینیو، اوکوخا، هری کیول، پابلو آیمار و ... حضور دارند.
خبر دیگر از جام کنفدراسیون‌ها حاکی از آن است که پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه گفت: زیر ساخت‌های جام کنفدراسیون‌ها در مراحل پایانی آماده‌سازی قرار دارند. اوایل ماه آینده میلادی ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها به کمیته سازماندهی تحویل داده می‌شود. هیچ تردیدی در خصوص آمادگی کامل روسیه برای میزبانی جام کنفدراسیو‌ن‌ها وجود ندارد.
جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد. در گروه A تیم‌های ملی روسیه، نیوزیلند، پرتغال و مکزیک حضور دارند. تیم‌های گروه B نیز شامل آلمان، شیلی، استرالیا و کامرون هستند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار