سخنگوی دولت گفت: از آذرماه تا امروز یارانه برخی افراد را قطع کردیم و با اعتراض آنان و بررسی مجدد، دوباره یارانه برخی دیگر برقرار شد.
کد خبر: ۴۲۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 16 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از مهر محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درباره وصل یارانه برخی از خانوارها گفت: بعد از موضوع حذف یارانه‌ها، مطرح شد که قانون تصویب کرده است یارانه افراد پردرآمد را قطع کنیم به همین جهت ضمن حذف خانوارهایی که تشخیص می‌دادیم جزو پردرآمدها هستند، اما در عین حال به اعتراض معترضان نیز گوش می‌کردیم.
 
وی افزود: در تیرماه ۹۴ یارانه ۲۶۰ هزار و ۵۱۷ نفر قطع شد که بعد از بررسی‌های مجدد و اعتراض خانوارها، مجدداً یارانه ۷۴ هزار و ۵۵۲ نفر برقرار شد. 
 
نوبخت ادامه داد: در مرداد ماه همان سال نیز یارانه ۳۱۲ هزار و ۱۵۷ نفر قطع شد و در همان مرداد ماه نیز یارانه ۷۷ هزار و ۷۷۲ نفر بار دیگر برقرار شد. 
 
سخنگوی دولت تصریح کرد: از آذرماه تا امروز یارانه برخی افراد را قطع کردیم و با اعتراض آنان و بررسی مجدد، دوباره یارانه برخی دیگر برقرار شد. 
 
وی اظهار داشت: حتی تا فروردین سال ۹۶ یارانه ۱۰ هزار و ۴۴۹ نفر برقرار شد و در اسفند ماه نیز یارانه ۲۶ هزار و ۵۹۱ نفر مجدداً وصل شد؛ بنابراین هر ماه یارانه عده‌ای قطع می‌شود و یارانه عده‌ای مجدداً برقرار می‌شود و این یک امر طبیعی است. لذا در اردیبهشت ماه تشخیص دادیم که مجدداً یارانه عده‌ای که معترض بودند، برقرار شود. 
 
سخنگوی دولت با تکذیب برقراری یارانه چهار میلیون نفر گفت: این خبر دروغ است که ما یارانه چهار میلیون را برقرار کردیم و مجدداً تأکید می‌کنم که صد درصد دروغ است. 
 
نوبخت با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: ما متعهد نشدیم که این سند را اجرا کنیم و با دروغ‌هایی که در مورد عواقب اجرا شدن این سند گفته‌اند، دغدغه برای روحانیت ایجاد کردند و اینها اتهامات ناروایی است که به دولت می‌زنند. 




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار