فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا و رئیس ستاد مشترک ارتش ایتالیا با شاه اردن به طور جداگانه دیدار و درباره مبارزه با تروریسم گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 16 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از خبرگزاری آلمان ژنرال «جوزف ووتل» فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در دیدار با «عبدالله دوم» شاه اردن، تحولات منطقه و تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم را بررسی کرد.
 
در این دیدار که در کاخ الحسینیه در امان برگزار شد، همچنین همکاری دو کشور در زمینه‌های نظامی نیز بررسی شد.
 
«دنیل إریکو» رئیس ستاد مشترک ارتش ایتالیا نیز در دیدار جداگانه با شاه اردن تحولات منطقه‌ای و تلاش‌های مربوط به مبارزه با تروریسم را بررسی کرد.
 
آمریکا و ایتالیا در مانور «شیر آماده» که از 7 ماه می (17 اردیبهشت) آغاز شده و تا 18 ماه جاری (28 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت، مشارکت دارند.
 
پیش از این ارتش اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این رزمایش 7400 نظامی از آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، هلند، یونان، لهستان، استرالیا، پاکستان، عربستان، مصر، عراق، لبنان، قطر، امارات، بحرین، کویت، کنیا و نمایندگانی از ناتو مشارکت دارند.
 
رزمایش شیر آماده از 7 سال پیش به صورت سالانه در اردن برگزار می‌شود و سال گذشته نیز این رزمایش با مشارکت حدود 6 هزار نظامی از آمریکا و اردن برگزار شد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار