استرالیا اعلام کرد که برای صرفه جویی در هزینه های این دولت قصد دارد کمک های مالی خود به مهاجران را قطع کند.
کد خبر: ۴۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 15 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از اسپوتنیک دولت استرالیا اعلام کرد که در نظر دارد برای صرفه جویی در هزینه ها، کمک های مالی هزاران نفر از مهاجران غیر قانونی را که بدون داشتن روادید معتبر در استرالیا زندگی می کنند، قطع کند.

دولت استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد با قطع کمک های مالی به مهاجران غیر قانونی حدود ۵۰ میلیون دلار در هزینه های دولت این کشور صرفه جویی می شود.

بر اساس گزارش اداره مهاجرت استرالیا، کمک های درآمد مالی و کمک های ارائه شده بابت اجاره بیش از ۲ هزار نفر که با قایق وارد استرالیا شده اند ممکن است تا جولای سال آینده در بودجه جدید قطع شود.

دولت استرالیا به دنبال مشخص کردن وضعیت مهاجرانی است که از طریق دریا و به طور غیر قانونی وارد این کشور شده اند و هنوز برای صدور روادید اقدام نکرده اند. اداره مهاجرت استرالیا در آخرین تلاش خود برای تعامل با پناهجویان دریایی با فرستادن نامه ای در ماه ژانویه به آنها اعلام کرد که تا ۹۰ روز مهلت دارند برای روادید اقدام کنند.

وزارت امور خارجه استرالیا نیز اعلام کرد که در این نامه ها به مهاجران هشدار داده شده است در صورت عدم تسلیم در برابر دریافت روادید، ممکن است خدمات سرویس دهی به آنها قطع شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه استرالیا گفت: حدود ۸ هزار نفر از ۳۰ هزار نفری که با قایق بین سال های ۲۰۱۲ تا ژانویه ۲۰۱۴ میلادی وارد استرالیا شده اند، زحمتی برای تقاضای روادید به خود نداده اند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار