اگر همیشه دنبال هیوندای جنسیس بوده و در ذهن خود ایده‌ی تبدیل آن به نمونه‌ای پیکاپ را داشتید هم‌اکنون می‌توانید با یکی از این نمونه‌ها آشنا شوید.
کد خبر: ۴۲۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 15 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال محلی که این بلا سر جنسیس نگون بخت آورده شده در آریزونا قرار داشته و سدان لوکس موردنظر با محفظه‌ی باری که از پانل‌های آلومینیومی ساخته شده به فرم پیکاپ درآورده شده است.


گفته می‌شود این خودرو زمانی که تنها کارکرد 2196 کیلومتری داشته تصادف شدیدی کرده و البته بخش اعظم خسارات در بخش عقب خودرو رخ داده‌اند. مالک خودرو بجای تعمیر یا اوراق خودرو راه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و تصمیم به خلق این جانور گرفته است.


بدون هیچ‌گونه تعجبی، جنسیس مورد بحث کلکسیونی از مشکلات بوده از جمله ترمز پارک غیرفعال، سیستم صوتی از کار افتاده و البته آمپر بنزین خراب. روشن بودن چراغ چک پیشرانه نیز حکایت از وجود مشکلاتی در زیر کاپوت دارد.


اما نیمه‌ی پر لیوان عبارت است از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری که قدرت 420 اسب بخاری دارد. مالک خودرو می‌گوید کاهش وزن جنسیس به پرفورمنس خودرو اضافه کرده و به نظر می‌رسد سواری خودرو با توجه به طول کلی کمتر بهبود یافته است.


مالک بهای 16500 دلاری را برای پیکاپ عجیب و غریب در نظر گرفته و البته می‌گوید که بیش از بهای پیشنهادی خرج کرده است. شایان ذکر است بهای اصلی خودرو حداقل 51500 دلاری بوده و خریدار تمامی قطعاتی را که در طی فرایند تبدیل جنسیس به پیکاپ جدا شده بودند را دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار