امروز آخرین هفته از رقابت های فصل هلند د رحالی برگزار می شود که ملی پوش ایرانی آلکمار در ورزشگاه خانگی با طرفداران وداع خواهد کرد.
کد خبر: ۴۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 14 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از ورزش 3 آلکمار با در اختیار داشتن علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی در آخرین بازی فصل جاری هلند در ورزشگاه خانگی آفاس میزبان اوترخت خواهد بود تا آخرین شانس خود برای رسیدن به سهیمه پلی آف یورولیگ را امتحان کند.


قرمزپوشان AZ که فراز و نشیب های فراوانی در این فصل داشتند و از رسیدن به قهرمانی در جام حذفی نیز بازماندند امروز برابر اوترخت جدال حیثیتی و سرنوشت سازی خواهند داشت که این مصاف برای ملی پوش ایرانی حساسیت های بیشتری نیز خواهد داشت. جهانبخش به عنوان یکی از ستاره های این فصل با 9 گل زده و 8 پاس گل ممکن است برای آخرین بار در آفاس استادیوم برای آلکمار به میدان برود چون او یکی از گزینه های اصلی ترانسفر تابستانی در این باشگاه محسوب می شود.


بازیکنان آلکمار پس از پایان این بازی بنا به تصمیم فان‌دن بروم وارد مرخصی 40 روزه می‌شوند.دور جدید تمرینات تیم آلکمار از 4 تیر ماه سال جاری با حضور تمامی بازیکنان آغاز خواهد شد. یاران جهانبخش در اولین بازی پیش‌فصل نیز 10 تیر ماه روبروی تیم محلی دریکشورن قرار می‌گیرند.


آلکمار با 49 امتیاز رتبه پنجم جدول رده‌بندی هلند را در اختیار دارد و برای رسیدن به آخریثن سهمیه پلی آف یورولیگ چاره ای ندارد تا با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان جایگاه خود را حفظ کند و اجازه پیشی گرفتن به سایر مدعیان را ندهد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار