عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از بررسی مجدد طرح ممنوعیت حمل تولید و فروش سلاح سرد در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 14 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تسنیم یحیی کمالی‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های آتی کمیسیون متبوعش، گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری در اولین جلسه کمیسیون قضایی طرح ممنوعیت حمل، تولید و فروش سلاح سرد بررسی می‌شود. 
 
وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریعتر طرح ممنوعیت حمل، تولید و فروش سلاح سرد، اظهار داشت: این لایحه سال گذشته در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصویب شد اما ایراداتی از سوی برخی از نمایندگان و شورای نگهبان درباره این طرح مطرح شد لذا این طرح به کمیسیون قضایی ارجاع شد. 
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس، تصریح کرد: بنابراین برای تامین نظر نمایندگان درباره ایرادات مطرح شده درباره طرح ممنوعیت حمل، تولید و فروش سلاح سرد باید زمان بیشتری را به بررسی این طرح اختصاص داد. 
 
کمالی‌پور با اشاره به مخالفت برخی از نمایندگان با این طرح گفت: مخالفان تاکید دارند که نمی توان استفاده و تولید سلاح سرد را ممنوع کرد، چرا که در برخی از استانها مانند زنجان تولید اقلامی مانند چاقو منبع درآمد افراد بوده و با تصویب این قانون کسبه بسیاری از کار بیکار می‌شوند، بنابراین برای رفع این مخالفت‌ها در جلسات آتی کمیسیون پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان این استان‌ها موضوع به طور دقیق بررسی می شود.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار