با نزدیک شدن به انتخابات
در پی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ضمن بهره‌برداری اثر بخش از تعارض دیدگاه‌ها به نفع مشارکت حداکثری ساکنین این جزیره مرجانی در انتخابات پیش رو، جلسه تریبون آزاد در عصر روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه، در محل ستاد انتخاباتی مرکزی آقای روحانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 09 May 2017
به گزارش تابناک کیش؛ در پی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ضمن بهره‌برداری اثر بخش از تعارض دیدگاه‌ها به نفع مشارکت حداکثری ساکنین این جزیره مرجانی در انتخابات پیش رو، جلسه تریبون آزاد در عصر روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه، در محل ستاد انتخاباتی مرکزی آقای روحانی برگزار شد.

در جلسه تریبون آزاد که در محل ستاد انتخاباتی مرکزی آقای روحانی برگزار شد؛ افراد مختلفی از صنف‌های گوناگون حضور پیدا کردند. در این نشست؛ برخی از علاقمندان به بیان عقاید و دلایل حضورشان در انتخابات روی آورده و ضمن آگاهی دادن از دیدگاه‌ها و نظراتشان، عموما به دلایل ضرورت مشارکت عمومی در انتخابات و تاثیر مستقیم آن بر زندگی و معیشت مردم پرداختند.

در بین شرکت‌کنندگان کارشناسان اقتصادی و فرهنگی  نیز حضور داشتند که هریک با رویکرد تخصصی خود ضرورت شرکت در انتخابات را متذکر شدند.

این نشست‌ها هر روز تا چهارشنبه قبل از انتخابات رأس ساعت 22 در محل یاد شده برگزار خواهد شد. شرکت عموم افراد با دیدگاه‌های مختلف و حتی متفاوت کاملا آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند با حضور پیدا کردن در این جمع به اظهار عقاید و انتشار افکار خود ضمن رعایت موازین جامعه بپردازد.

تاکنون تنها یک ستاد انتخاباتی مرکزی و سه ستاد انتخاباتی مردمی حامی حسن روحانی در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز ستادهای انتخاباتی برای سایر کاندیداها افتتاح نشده است.

طبق آمار رسیده جزیره زیبای کیش با داشتن وسعتی به اندازه 91.5 کیلومتر مربع، حدود 25000 واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد که نسبت به جمعیت آن درصد بالایی‌ست، اما به واسطه قطب گردشگری کشور بودن این شهر و سطح بالای تحصیلات ساکنین آن، مشارکت حداکثری شهروندان این جزیره در انتخابات در ادوار گذشته، نشان از ارتباط مستقیم سطح دانش مردم، نوع فعالیت و مشارکت آنها در انتخابات دارد.

مردم با بصیرت کیش باری دیگر در بیست و نهم اردیبهشت ماه همگام با سایر مردم فهیم کشور پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و کاندیدای اصلح خود را انتخاب خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار