رئیس کمیته امداد کیش خبرداد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش از طراحی نرم افزار ناب توسط حوزه توسعه مشارکت های مردمی و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با هدف تسهیل در فرآیند مشارکت های مردمی با استفاده از نرم افزار « ناب» خبرداد.
کد خبر: ۴۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 08 May 2017
به گزارش تابناک کیش؛ امیر مسعود سالکی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از طراحی سیتم نرم افزاری قابل نصب بر روی تبلت و گوشی های تلفن همراه اندروید خبرداد و افزود: این نرم افزار در راستای تسهیل مشارکت های مردمی طراحی شده است و با نصب این نرم افزار کیشوندان قادر خواهند بود امور مربوط به کمیته امداد و رسیدگی به نیازمندان را در مدت زمان کمتر و با سهولت بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار توسط حوزه توسعه مشارکت های مردمی و فناوری اطلاعات استان هرمزگان طراحی شده است ،افزود: جزیره کیش پس از بندرعباس دومین شهری است که در استان از این قابلیت برای تسهیل در امور رسیدگی به نیازمندان کمیته امداد و مشارکت های مردمی استفاده می کند.

سالکی با اشاره به اینکه این نرم افزار به زودی قابل ارائه ونصب خواهد بود ،ادامه داد: با استفاده از این نرم افزار شهروندان می توانند علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود از اخبار کمیته امداد مطلع شده، صدقات روزانه خود را پرداخت کنند و در صورتی که حامی یتیم باشند می توانند سرانه ایتام مورد حمایت خود را بدون نیاز به حضور در بانک و استفاده از خودپردازها تنها با داشتن شناسه ای که از سوی کمیته امداد به آن ها اختصاص داده می شود واریز کنند.

وی تاکید کرد: اطلاعاتی ثبتی که در این نرم افزار وارد می شود و در آن باقی می ماند که در دوره های بعد تنها نیاز است تا مبلغ مورد نظر و رمز دوم را برای پرداخت وارد کنند.

رئیس کمیته امداد کیش از راه اندازی تلفن گویای ۳۲۸۸ در راستای تسهیل خدمات کمیته امداد به شهروندان خبرداد و افزود: در کنار نرم افزار« ناب» تلفن گویا از خدمات دیگری است که توسط کمیته امداد هرمزگان طراحی شده است و شهروندان می توانند با استفاده از تلفن ثابت و همراه برای پرداخت صدقات و سرانه ایتام یا ارائه پیشنهادات و انتقادات از آن استفاده کنند همچنین در هنگام شماره گیری با تلفن همراه نیاز است تا پیش شماره ۰۷۶ همراه با ۳۲۸۸ شماره گیری شود.

به گفته سالکی با راه اندازی نرم افزار «ناب» و تلفن گویای«۳۲۸۸» قابلیت مشارکت های مردمی در طرح های ویژه کمیته امداد مانند جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها و شوق زیارت که کمک های خیرین برای اعزام نیازمندان به زیارت عالیات عتبات است را امکان پذیر خواهد بود.

وی  اظهار کرد: با راه اندازی تلفن گویا و نرم افزار ناب، مسیر وزمان برای کمک رسانی مردمی هموارتر شده و در نیروی انسانی و هزینه ها صرفه جویی می شود تا با شفافیتی که در این طرح وجود دارد، اعتماد سازی برای خیرین و مردم در موارد مصرفی پرداخت ها صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد کیش با بیان اینکه نرم افزار « ناب» به زودی قابل ارائه ونصب بر روی گوشی های تلفن همراه خواهد بود خاطر نشان کرد: به محض آماده شدن سامانه پیامکی دوستان می توانند نرم افزار ناب را دریافت و برروی تلفن همراه و تبلت های اندروید نصب کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

نرم افزار « ناب» در آینده ای نزدیک با استفاده از سامانه پیامکی قابل دریافت و نصب خواهد بود سالکی با بیان این مطلب افزود: به محض آماده شدن سامانه پیامکی اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه نصب و بهره گیری از نرم افزار توسط رسانه ها انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار