جزيره كيش با رویکردي نوین در آموزش هتلداري و خدمات گردشگري ميزبان نخستين دوره سميتئاتر هتلداری كشور است.
کد خبر: ۴۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 06 May 2017
به گزارش تابناک کیش؛ نخستين دوره سميتئاتر كشور از دوم خرداد با حضور اساتيد برجسته و هنرمندان مطرح تئاتر و سينماي كشور در سالن همايش هاي بين المللي كيش برگزار مي شود.

اين دوره را معاونت گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش با همكاري موسسه آموزشی علوم و فنون كيش، جامعه هتلداران و شركت پديده تبار با بهره مندي از روش هاي نوين آموزشي در جهت ارتقاء کیفیت خدمات صنعت هتلداري و گردشگري در منطقه  برگزار مي كند و شركت در آن براي علاقمندان رايگان است.

سمیتئاتر آموزشی  روشی کاربردی است که محتوای آن بر مبنای پژوهش و مشاوره تدوين شده و براي درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر نمایش داده می شود. در ادامه استاد سخنران با تحليل  نمایش، مطالب آموزشي را به روش كاربردي تدریس مي كند. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سميتئاتر، ایجاد "جذابیت و اثر بخشی در امر آموزش" است. براي نخستين بار در ايران اين روش در راستاي بالا بردن كيفيت يادگيري در آموزش اصول و روش هاي پیشرفته هتلداري از تلفيق دانش تئوري و تجربي و نمايشي ايجاد شده است. در برگزاري اين دوره اساتيد برجسته به صورت كاربردي و به همراه گروهي از بازيگران حرفه اي تئاتر دانش و مهارت هاي نوين را به شركت كنندگان آموزش مي دهند.

ارتقاء اثر بخشي و کارایی در معرفي مطالب آموزشي، جذابيت بخشي به موضوعات و  ایجاد درک بيشتر در مخاطب نسبت به محتوای موارد آموزشي، افزايش رضايتمندي مخاطبان دوره هاي آموزشي با اجراي نمایش یا تئاتر از جمله مزاياي اين روش نوين آموزشي است.

مشتري مداري و تشريفات در هتل، سنجش رضايت مشتري از خدمات، مديريت اعتراضات مسافران و روش هاي پاسخگويي، ويژگي هاي افراد حرفه اي در خدمات هتداري، مهارت هاي حرفه اي ارتباط با مشتري و حفظ و نگهداري آنها، مديريت تغيير و تحول در صنعت هتلداري و  بازاريابي و تبليغات در جذب مشتري، از جمله سرفصل هاي نخستين دوره سميتئاتر هتلداری كشور در جزيره كيش است.

علاقمندان تا 30 ارديبهشت فرصت دارند براي نام نويسي به موسسه علوم و فنون كيش مراجعه كنند و یا با شماره تلفن  7-44431406 تماس بگیرند.

اين دوره يك روزه از ساعت 9 صبح سه شنبه دوم خرداد در سالن خليج فارس مركز همايش هاي بين المللي كيش آغاز شده و تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

لازم به ذكر است فرايند اجراي سِمیتئاتر شامل بخش هاي مختلفي است. انتخاب موضوع و محور برگزاري سميتئاتركه سازمان متقاضي مد نظر دارد و ارسال طرح پيشنهادي شامل معرفي روش و چگونگي انجام پژوهش براي تهيه پيش نويش نمايشنامه، تعداد بخش ها و چگونگي آماده سازي تيم هنري بخش هاي مقدماتي اين فرايند است. پس از اينكه كار فرما طرح پيشنهادي را تاييد كرد گروه مشاوران و كارشناسان با انجام پژوهش هاي مرتبط محتواي سميتئاتر را بومي سازي كرده و در اختيار نويسندگان نمايشنامه قرار مي دهند. در آخرين مراحل نيز پس از انتخاب و آماده سازي تيم هنري با اجراي آزمايشي سميتئاتر، جزئيات طرح نهايي تاييد شده و گروه براي برگزاري دوره آموزشي آماده مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار