رئیس پلیس آگاهی کیش خبرداد:
پزشک قلابی زیبایی که با نام یکی از پزشکان معتبر کشور اقدام به خدمات پزشکی کرده و در سراسر کشور تحت تعقیب بود با تلاش پلیس آگاهی کیش به دست قانون گرفتار شد.
کد خبر: ۴۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 06 May 2017
به  گزارش تابناک کیش؛ سرگرد روح الله زمانی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی ویژه کیش درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این پزشک قلابی با استفاده از نام یکی از پزشکان معتبر کشور اقدام به تخلفات پزشکی در زمینه های پوست و مو، جراحی های زیبایی، تزریق بوتاکس و لیزر در شهرهای مختلف کرده است.

وی با اشاره به حضور این کلاهبردار پزشکی در جزیره کیش به عنوان مسافر افزود: این خانم که  حدود ۳۲ سال دارد به عنوان مسافر یکی از خانه های شبانه کیش را به مدت ۱۰ روز اجاره کرده و با یک خودروی رنت در جزیره کیش تردد می کرد که پلیس آگاهی به محض دریافت اطلاعاتی از وی دستگیری این پزشک قلابی را در دستور کار خود قرار داد.

زمانی با بیان اینکه به محض دستگیری فرد متخلف با پزشک اصلی که این کلاهبردار از نام و کارت های ویزیت وی برای معرفی خود اقدام کرده بود تماس گرفته شد، اظهار کرد: به گفته پزشک اصلی این کلاهبردار با حضور در محل کار وی و اعلام همکاری مدتی در این مرکز حضوریافته و ضمن یادگیری برخی اقدامات پزشکی درفرصت مناسب اقدام به جعل، نمونه برداری ،سرقت کارت های ویزیت و سربرگ های پزشک مرکز نموده و از مرکز مذکور نیز به دلیل عدم ارائه مدارک شناسایی و تحصیلی معتبر اخراج شده بود.

وی با بیان اینکه این فرد در شهرهای مختلف خود را به مراکز پزشکی به عنوان پزشک معرفی و اقدام به فعالیت می کرده است ،اضافه کرد: وی پس از مدتی که در این مراکز مشغول به کار می شده در یک فرصت مناسب سربرگ ها و دیگر مدارک مورد نیاز را سرقت کرده و در محل دیگری به انجام خدمات پزشکی اقدام می نموده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی کیش این فرد از دو سال پیش تحت تعقیب بوده و در نقاط مختلف کشور مانند تهران، کرج، اهواز، شیراز و شهرهای دیگر اقدام به انجام ویزیت و جراحی های غیرقانونی پزشکی کرده و شاکی خصوصی نیز دارد.

به گفته زمانی این کلاهبردار که مرتکب جرائم پزشکی شده پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی قرار گرفته  تا روند قانونی خود را طی کرده و به مجازات اعمال خلاف خود برسد.

رئیس پلیس آگاهی کیش به دیگر موارد کلاهبرداری های مالی در کیش اشاره کرد و افزود: به دلیل مشکلات خرید و فروش مسکن و نبود یک قانون مشخص در این زمینه همواره شاهد اختلاف حساب های مختلف و دستگیر متهمان در این زمینه هستیم.

وی همچنین به مصوبه آخرین جلسه شورای تامین در خصوص ساماندهی خانه های شبانه اشاره وخاطر نشان کرد: با اجرای این مصوبه امید است که در این زمینه مشکلات از بین برود اما در حال حاضر صاحبان خانه های شخصی همچنان بدون مجوز اقدام به اجرای خانه های خود می کنند در نتیجه شاهد چنین مواردی نیز هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار