اشکان دژاگه بعد از بازگشت پر سر و صدا به ولفسبورگ در نیم‌فصل امروز فرصت دارد اولین بازی‌اش را برای این تیم تجربه کند.
کد خبر: ۴۱۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 06 May 2017

به گزارش تابناک : و به نقل از ایران ورزشی  ، او یکی از اعضای تیمی بود که با ولفسبورگ قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرد و بعد از 5/4 سال به جمع «گرگ‌ها» برگشته. اشکان بدشانس بود که در شروع کارش در این تیم عضله‌اش پاره شد و هفته‌های زیادی غایب بود، به طوری که دو بازی حساس تیم ملی مقابل قطر و چین را هم از دست داد. او از دو هفته قبل به تمرینات گروهی بازگشت و در روزهای گذشته توانسته برای تیم ذخیره‌های ولفسبورگ هم به میدان برود.


آنچه احتمال بازی اشکان مقابل آینتراخت را بیشتر می‌کند، مصدومیت دنده‌های یونس مالی است. یونکر، سرمربی ولفسبورگ در این باره گفت: «برای اشکان خیلی خوشحالم که توانسته به شرایط بازی برگردد و دو بار در ترکیب تیم زیر 23 ساله‌ها بازی کرده است.» یونکر به محبوبیت اشکان نزد هواداران ولفسبورگ هم اشاره کرد. دژاگه همچنین رکورد خوبی مقابل فرانکفورت دارد و در 5 بازی توانسته دو گل بزند.


اشکان در حساس‌ترین مقطع فصل به شرایط بازی رسیده. ولفسبورگ با وجود مهره‌های خوبی که در اختیار دارد نتایج ضعیفی گرفته و در رده پانزدهم جدول قرار دارد. سبزپوشان با 33 امتیاز در رده پانزدهم هستند و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به هامبورگ در منطقه سقوط قرار نگرفته‌اند. در این شرایط سه بازی باقی‌مانده این تیم حکم فینال را دارند. ولفسبورگ بعد از بازی امروز در فرانکفورت، هفته آینده میزبان مونشن‌گلادباخ است و در روز آخر در خانه هامبورگ، رقیب مستقیمش بازی مرگ و زندگی خواهد داشت.


یونکر 54 ساله در ماه فوریه از آکادمی آرسنال جدا شد تا ماموریت نجات تیمی را به عهده بگیرد که فصل گذشته تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفته بود. او جانشین والرین اسماعیل شد که خودش در ماه اکتبر جای دیتر هکینگ را گرفته است. هکینگ حالا روی نیمکت مونشن‌گلادباخ می‌نشیند و هفته آینده انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش خواهد داشت.
یونکر در چهار بازی ابتدایی با دو برد و دو تساوی نتایج خوبی گرفت. گل‌های ماریو گومز در این نتایج تاثیر زیادی داشت. او در سال 2011 هم سابقه همکاری با یونکر در بایرن مونیخ را دارد و تا قبل از شکست خانگی یک بر صفر مقابل فرایبورگ توانسته در تمام بازی‌هایی که با این مربی داشته گل بزند (15 گل در 9 بازی). این بازی شروع نتایج ضعیف فرایبورگ بود که در پنج بازی متوالی چهار بار شکست خورد، از جمله شکست خانگی تحقیر‌آمیز 6 بر صفر هفته گذشته مقابل بایرن‌مونیخ.


در این بازی لوئیز گوستاوو مقابل تیم سابقش اخراج شد و در بازی امروز مقابل فرانکفورت غایب خواهد بود. او خوش‌شانس بود که به خاطر رفتارش بیش از یک بازی محروم نشد و تنها 15 هزار یورو جریمه شد. جفری بروما، مدافع هلندی تیم هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. در این شرایط اضطراری یونکر مجبور است امروز از فیلیپ یولشید، مدافعی که در تمرین چهارشنبه به همبازیانش توهین کرد، استفاده کند. یونکر گفت که از عملکرد این مدافع در تمرینات راضی است و خشم‌های آنی که در تمرینات سراغ بازیکنان می‌آید، اتفاق خیلی عجیبی نیست. 


یونکر در مصاحبه پنج‌شنبه تاکید کرد که نسبت به ماندن ولفسبورگ در بوندس‌لیگا خوشبین است و فصل آینده هم روی نیمکت این تیم خواهد بود. باید دید این مربی اتریشی با بازیکنان باتجربه‌اش مثل گومز، گوستاوو، رودریگز، گیلاووگی و البته دژاگه که به شرایط بازی رسیده، می‌تواند این ماموریت سخت را با موفقیت به پایان برساند؟




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار