فیلم‌‌های اکران دوم نوروزی با «تیک آف» و «نقطه کور» شروع شد که فیلم «تیک آف» با اقبال بهتری مواجه شد، اما همچنان فیلم‌های کمدی با اقبال بهتری روبه‌رو می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 06 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از فارس اکران دوم نوروزی با اکران دو فیلم «نقطه کور» و « تیک آف» آغاز شد که در این  میان فیلم «تیک اف» ساخته احسان عبدی پور با اقبال بهتری مواجه شد و شب گذشته در سالن های مختلف با سانس فوق العاده سینماهای متعددی روبرو شد اما همچنان فیلم های کمدی نظر مخاطب را به خود جلب می کند. 

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» در روزهای آتی از پرفروش ترین فیلم سال گذشته (فروشنده) پیشی می گیرد. این فیلم در تهران به فروش 9 میلیارد و 890 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 5 میلیارد و 635 میلیون رسید که در مجموع فروش فیلم 15 میلیارد و 525 میلیون تومان بود. 

وی ادامه داد: فیلم «گشت 2» در تهران فروش 9 میلیاردو 650 میلیون تومان را تجربه کرد و در شهرستان به فروش 7 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم 16میلیاردو 885 میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم گفت: فیلم «نقطه کور» به 200 میلیون تومان رسید و فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغاتی به فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومان رسید. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش دو فیلم اجتماعی این دفتر گفت: فیلم «یک روز بخصوص» به 1 میلیاردو 230 میلیون تومان رسیدو  فیلم «آباجان» به فروش 1 میلیارد و 460 میلیون تومان دست یافت. 

بنابراین گزارش، براساس فروش مکانیزه فیلم «امتحان نهایی» به فروش 281 میلیون و 554میلیون رسید و فیلم «تیک آف» به فروش 337 میلیون و 620 تومان دست یافت، «ماجرای نیمروز» هم به فروش 4 میلیاردی نزدیک شد و تاکنون 3 میلیاردو 883میلیون و 904 میلیون تومان فروش داشته است.  



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار