زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی پرگل تیمش برابر لاکرونیا صحبت کرد.​​​​​​​
کد خبر: ۴۱۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 27 April 2017

به گزارش تابناک : دیشب و در شرایطی که بسیاری از ستارگان رئال غایب بودند، این تیم موفق شد با 6 گل لاکرونیا را مغلوب کرده تا همچنان امید اول فتح لالیگا به شمار آید.

 

پیروزی برابر لاکرونیا: "از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم. بسیاری از آنها همیشه شانس بازی کردن ندارند و من برای آنها احساس خوبی دارم. از سبک بازی تیمم لذت بردم زیرا علیرغم حضور تعداد زیادی بازیکن هجومی، در نمایش تیم تعادل وجود داشت.

 

رئال مادرید برابر لاکرونیا تیم بسیار باکیفیتی نشان داد و خامس، ایسکو و موراتا بسیار خوب بودند. ما 2 گل هم دریافت کردیم که البته این در فوتبال طبیعی است."

 

 

 

 

درخشش ایسکو: "او فوق العاده است و مهارت هایی دارد که کمتر بازیکنانی قادر به انجام آن هستند. ایسکو بارها این توانایی ها را در زمین نشان داده است."

 

نیمکت نشین کردن ستارگان: "این دشوارترین بخش حرفه مربیگری است که شما بازیکنی که امروز درخشیده را در بازی بعدی نیمکت نشین کنی زیرا در این شرایط هیچ حرفی برای گفتن نیست.

 

ما می دانیم که تمام بازی های پیش رو مهم هستند و تلاش من این است که نشان دهم همه بازیکنانم از اهمیت بالایی برخوردارند و این موضوع در مورد بازیکنانی که کمتر بازی می کنند هم صدق می کند.

 

وقتی آنها چنین عملکردی ازخود نشان می دهند، به من ثابت می کنند که باید بیشتر به میدان بروند."



منبع : ورزش 3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار