نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بحران‌های مختلف در جریان‌های سیاسی مختلف را باید با قرآن تطبیق دهیم تا ملاک جریان شناسی ما آیات قرآن باشد.
کد خبر: ۴۱۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 27 April 2017
به گزارش تابناک : آیت  الله سیداحمد علم‌الهدی شامگاه چهارشنبه در سلسله جلسات تفسیر قرآن خود که در مهدیه مشهد برگزار شد اظهار داشت: مردم جهان علت و زمینه ظهور امام زمان(عج) هستند که خونریزی‌ها و کشتارهای مردم از ابتدای تاریخ تاکنون به این معناست که وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌ایم.

وی افزود: دجال ممکن است شخص باشد، اما در حقیقت دجال یک جریان است که تمام ابزار و لوازم لازم برای انحراف مردم را در اختیار دارد.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: جریان‌های حاکم بر زندگی انسان‌ها که به دنبال زندگی مادی هستند و ما را به سمت عیاشی سوق می‌دهند و برای تسلط شیطان بر زندگی ما تلاش می‌کنند نیز از عذاب‌های الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درباره تغییرات انسان‌ها در طول زمان تصریح کرد: خیلی از انسان‌ها برای مقابله با جریان استکبار وارد میدان می‌شوند اما خودشان در انتها جذب همین جریان می‌شوند.

آیت الله علم‌الهدی با بیان این که بی‌حرمتی‌ها و ولنگاری‌های فرهنگی موجود در کشور نتیجه کم کاری ما در زمینه تهاجم فکری و فرهنگی است، بیان کرد: این نیز نتیجه تفکر آزادی است که شکل گرفت.

امام جمعه مشهد مقدس به تهاجم‌های فرهنگی صورت گرفته توسط دشمن اشاره و اذعان کرد: اگر در مقابل تهاجمات فرهنگی و فکری دشمن مقابله نکنیم فرزندان ما دچار انحراف فکری می‌شوند و دشمن، دشمنان ما را از میان خودمان پرورش می‌دهد.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: دشمن چهره اسلام در جهان را مورد هدف قرار داده و قصد دارد توسط خودمان به اسلام ضربه بزند؛ از این رو گاهی با افرادی برخورد می‌کنیم که برای ضربه زدن به اسلام هیچ باکی ندارند و بنده از تفکراتشان وحشت می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بحران‌های مختلف در جریان‌های سیاسی مختلف را باید با قرآن تطبیق دهیم تا ملاک جریان شناسی ما آیات قرآن باشد.



منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار