پنجمین روز از جشنواره جهاین فیلم فجر با حضور هنرمندان مختلف از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، آلمان، لهستان و ایتالیا همراه بود.
کد خبر: ۴۱۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 26 April 2017
به گزارش تابناک : اولین حاشیه به وجود آمده در پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر را می‌توان هوای بارانی و رعد برقا‌های شهر تهران دانست. هوایی که به این روز از جشنواره حال و هوایی کاملاً بهاری بخشیده بود.

سفر زمان

اکران فیلم "سفر زمان" ساخته "ترنس مالیک" در پردیس چارسو یکی از مهم‌ترین آثار بین‌المللی بود که مخاطبان فراوانی را به کاخ جشنواره کشاند.

صف طولانی میهمانان خارجی روبروی بخش تهیه غذای خوراک‌های ایرانی دیگر اتفاق جالب این روز از جشنواره بود. هنرمندان کشورهای خارجی با اشتیاق و کنجکاوی فراوان به سمت ایرانی‌ها آمده و در مورد چیستی غذاهای ایرانی سوال می پرسیدند.

حامد کمیلی

از حواشی دیگر روز پنجم جشنواره جهانی فجر می‌توان به حضور چهره‌های سینمای ایران همچون فریدون جیرانی، کاوه صباغ زاده، لیلا زارع، مرتضی علی عباس میرزایی، مهدی صباغ زاده، محمدرضا شریفی‌نیا، حامد کمیلی، رضا کیانیان، علیرضا شجاع نوری و برخی دیگر از هنرمندان اشاره کرد.

شامگاه دیروز در کاخ جشنواره جهانی فجر همراه با حضور بازیگران و عوامل فیلم ایتالیا ایتالیا همراه بود. حامد کمیلی، لیلا زارع، کاوه و مهدی صباغ زاده از جمله این عوامل بودند که با حضور در کاخ جشنواره در میان خبرنگاران قرار گرفتند.

کاخ جشنواره فجر

 از جمله حواشی جالب امروز می‌توان به پخش زنده فونبال جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد. این فوتبال زنده برای دقایقی فضای جشنواره را کاملاً فوتبالی کرده و تجمع خبرنگاران و مخاطبان را جلوی مانیتورهای نصب شده در سالن‌ها باعث شد.
 
اکران فیلم "من دان بلیک" یکی دیگر از آثاری بود که در روز پنجم چشمان تماشاگران را به خود خیره کرد. پیش از اکران این فیلم صفی از علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم روبروی سالن اکران کننده ایستاده بودند.
 
من دانیل بلیک 
 
پس از اکران این فیلم تماشاگران که در طول فیلم متاثر و حتی اشک بر چشمانشان جاری شده بود، دقایقی را به صورت ایستاده به تشویق این فیلم پرداختند. برخی از تماشاگران که امکان ورود به سالن را پیدا نکرده بودند از طریق اینترنت و به صورت زنده به تماشای این فیلم نشستند.



منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار