آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 25 April 2017
به گزارش تابناک : آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و در روزهای پایانی برای آمادگی داوطلبان هستیم.

نمودار جمعیت جوان کشور نیز به گونه‌ای شده که در سال‌های اخیر حجم داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد افزایش یافته و به نوعی می‌توان گفت استرس کنکور سراسری را می‌توان در کنکور کارشناسی ارشد هم دید.

به گفته کارشناسان، داوطلبان کارشناسی ارشد در روزهای پایانی مانده به آزمون باید بدانند که مغز انسان برای حافظه تصویری از کدگذاری متفاوت از حفظ کردن کلمات، استفاده می‌کند و به همین دلیل است که تصاویر، سریع‌تر و بهتر در ذهن یادآوری می‌شوند، به همین خاطر بهتر است که داوطلبان برای بهتر به خاطر سپردن کلمات برای آنها تصویر سازی کنند.

انسان تا 80 درصد اطلاعاتی که یاد گرفته را در همان چند روز ابتدایی فراموش می‌کند، به همین منظور بهتر است فردای روزی که مطلبی را می‌آموزند آنها را دوباره مطالعه کرده و این کار را چندین روز پیاپی تکرار کنند تا به طور کامل در حافظه‌ باقی بماند.

داوطلبان باید تمام حواس خود را بر روی هدفی که در دست اجرا دارند متمرکز کنند. باید بدانند که وقتی چند کار را به طور همزمان انجام می‌دهند ضریب اشتباه سه برابر بیشتر می‌شود.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار