سیدمصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید از نفت به عنوان درآمد برای کشور استفاده کرد گفت: می توان بدون نفت هم همه مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر: ۴۱۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 24 April 2017
به گزارش تابناک : وی روز دوشنبه در نخستین سفر تبلیغاتی خود در جمع شماری از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، افزود: بسیاری از کشورهای دنیا نفت ندارند، اما بهتر از ما زندگی می کنند.
وی ادامه داد: اگر می خواهیم کارها درست شود، می توانیم از ظرفیت نهادهای مردمی استفاده کنیم که باید آمادگی آنان در این عرصه سنجش شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ضرورت احیای تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش احساس می شود ، گفت : تا موقعی که مقداری از خودگذشتگی نداشته باشیم ، نمی توانیم در هیچ بخشی به جایی برسیم.
وی افزود : ایرانی فکر خلاق دارد و می تواند دنیا را تسخیر کند و می توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم.
میرسلیم گفت : برای تحقق و عملی شدن در این حوزه باید از سرمایه گذاران محلی که انگیزه های زیادی برای حمایت و کمک به تولید و ایجاد اشتغال شهرستان و استان خود دارند، در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بهره بگیریم و از آنان حمایت شود.
وی با بیان این که با مدیریت دولتی در حوزه تولید نمی توانیم اهداف لازم را محقق کنیم ، افزود : تولید کنندگان کارآفرینان کشور هستند .
در این نشست مدیران شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل مسائل و مشکلات خود را از جمله شامل
واگذاری بخشی از زمین های بلااستفاده در شرکت دیزل سنگین ایران به متقاضیان سرمایه گذاری بخش خصوصی، بازپرداخت بدهی به بانکها ، مالیات و تامین اجتماعی و همچنین نحوه پرداخت تسهیلات طرح بهین یاب با میرسلیم مطرح کردند.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار