پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: ۱۱ محور مواصلاتی کشور به دلیل نبود ایمنی، رانش زمین، عملیات راهسازی و طغیان رودخانه مسدود است.
کد خبر: ۴۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 24 April 2017

به گزارش تابناک :  و پایگاه خبری پلیس، محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی مسدود است. محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ، مسدود است.

همچنین محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود است.


این گزارش افزود: دو محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، مسدود گزارش شده است.


پلیس راهور اعلام کرد: محور قدیم قزوین - رشت (تونل شیرین سو) از ساعت ۸ تا ۱۷ مورخ ۲۶ فروردین تا چهارم اردیبهشت روزهای (شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) به علت عملیات راه سازی مسدود است و در زمان انسداد، تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.


در محور آزادراه قم به تهران از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۲۰ شهریور (محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲ ) روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت ۸ تا۱۷ و روزهای سه شنبه (از ساعت ۸ تا ۱۲) به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


پلیس راهور اعلام کرد: در محور کرج – چالوس، اول اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریور ماه (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته ( از ساعت ۸ تا ۱۷) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ۸ تا ۱۲) به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


پلس راه همچنین در بیشتر محورهای مواصلاتی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ، بارش باران و در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) ، ترافیک نیمه سنگین را اعلام کرد.


سایر محورهای مواصلاتی کشور ازجوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.



منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار