اجلاس یک روزه سران و مدیران تجارت اسلامی با هدف توسعه صادرات «اقتصاد حلال» در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 23 April 2017
به گزارش  تابناک کیش؛ در این همایش شخصیت‌های مهمی از جمله پروفسور علیرضا یوسفی، مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران، یحیی علوی، دکتری بازاریابی در رفتار مصرف کننده از دانشگاه FIU آمریکا و مهدی کنعانی، مدرس و مشاور حوزه سرمایه گذاری، نو‌آوری و صنایع برتر حضور داشتند.

آگاهی از برنامه‌ها و راهبردهای تولید، صادرات و واردات در راستای سیاست‌های سلامت محور دولت، شناسایی مزیت‌ها، زمینه‌ها، فرصت‌ها و طرح‌های سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی، نقش و اهمیت صادرات اقتصاد حلال و حذف در آمدهای نفتی، نقش توسعه استانداردها در ارتقای کیفیت تولید و خدمات، بانکداری اسلامی و اهمیت مشارکت نظام بانکی در سود و زیان فعالیتهای تجاری و برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش های بین المللی در راستای توسعه تجارت بین المللی از جمله محورهای این اجلاس عنوان شده است.

به گزارش جام جم آنلاین در اختتامیه این مراسم از مدیران و تعدادی از فعالان اقتصادی موفق چون دکتر جعفر صالحی، دکتر سیداحمد حسینی، آقای آرش اکبری، آقای حمیدرضا امیدبیگی،مهندس جمال مجدم، مهندس احمد شعبانپور و جناب آقای رسول عطابخش به پاس سال‌ها خدمات ارزنده و تلاش در راستای اعتلای ایران اسلامی تجلیل و تقدیر به عمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار