سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش می خواهد جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهد، گفت: شرایطمان در لیگ بد نیست.
کد خبر: ۴۰۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 13 April 2017

به گزارش تابناک : نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان برابر نفت تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر،گفت: طبیعی است که یک بازی بسیار سخت پیش روی مان است اما نکته ای که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که هر دو تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند و در ارتباط با تیم نفت باید بگویم که این تیم شاهد یک مربی خوب، با دانش و مسلط است و مهره های بسیار خوب و با تجربه ای دارد و از حضور بازیکنانی بهره می برد که تجارب خوبی در سطح ملی، بین المللی و داخلی دارند و از هر جهت دست مربی برای انتخاب و اتخاذ هر تاکتیکی باز است.

وی افزود: اما ما هم یک تیم جوان هستیم و بدنبال این هستیم که بتوانیم جایگاهمان را تثبیت کنیم و لیگ را با شایستگی به پایان برسانیم. قطعا ما هم بدنبال ارائه یک بازی جذاب هستیم و امیدوارم بتوانیم با توکل به خدا و تلاش بچه ها و تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط بد تیمش در هفته های اخیر اظهار کرد: شرایط ما بد نیست. من نمی دانم که این قیاس شما بر چه اساسی است. اگر شما بخواهید شرایط را بررسی کنید ما با تیم چهارم جدول ۵ امتیاز اختلاف داریم و شاید با گرفتن ۳ امتیاز بتوانیم ۴ پله وضعیتمان را بهبود بخشیم. از این جهت من احساس شما را ندارم و در ۴ بازی آینده تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا شرایطمان در جدول بهتر از اینها کنیم.

سعداوی در مورد افت ساسان انصاری و همچنین ضعف تیمش در گلزنی اظهار کرد: در خصوص به ثمر رساندن گل باید بگویم که ما موقعیت خوب خلق می کنیم اما در به ثمر رساندن گل یا بدشانس هستیم یا استفاده نمی کنیم. در این جریان ما باید تمرین و تلاش کنیم تا شاید برخی از کار مربوط به خودمان مربیان باشد. در همین بازی با سپاهان دیدید که ما ۸-۹ موقعیت خوب گلزنی را فراهم کردیم بدنشانس بودیم و آنطور که باید و شاید بازیکنان نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند اما پرونده بازی های گذشته برای ما تمام شده و نگاهمان به بازیهای حال و آینده است و تلاشمان این است که در ۴ بازی آتی نتایج خوبی بگیریم تا شرمنده هواداران نشویم و وضعیت و جایگاهمان در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه گفت: من تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارم و در ۴ بازی باقیمانده با تمام وجودم در خدمت فولاد هستم و هر کاری از دستم بر بیاید برای مجموعه فولاد انجام خواهم داد.

وی در مورد پیشنهاداتی که به بازیکنان پیش از پایان لیگ داده می‌شود و گفته می‌شود استقلال به ساسان انصاری پیشنهاد داده یاد آور شد: ما به سمت و سوی فوتبال حرفه ای حرکت می کنیم. این موضوع در فوتبال حرفه ای کاملا پذیرفته شده است. شما هنگامی که اکثر تیم های حرفه ای مانند بایرمونیخ، رئال مادرید و بارسلوانا را بررسی می کنید از 6 ماه قبل بازیکنان جدیدشان را مشخص کردند و آن مربی هم که مشخص کرده اند مشغول بکار است و کارش را انجام می دهد. این موضوع هنوز در سیستم فوتبالی ما خوب جا نیفتاده است. به نظر من طبیعت فوتبال ما متاسفانه این است و هر زمانی که به پایان لیگ نزدیک می شویم این رایزی ها متاسفانه وجود دارد و این مسائل به فوتبال ما کمک نمی کند. باید همه آرامش داشته باشیم و شرایط ایجاد کنیم که مربیان در آرامش به کارشان ادامه دهند و وقتی لیگ به پایان رسید برای فصل بعد تصمیم گیری صورت بگیرد. بازیکنان هم می توانند اگر قراردادشان تمام شده باشد به پیشنهاداتی که به آنها می‌شود فکر کنند.

وی در مورد اینکه آیا چند بازیکن فوتبال قراردادشان را در پایان فصل به اتمام می رسد، افزود: تعداد زیادی از بازیکنان ما در پایان فصل آزاد می شوند البته خوشبختانه تعداد زیادی جوان با استعداد هم در مجموعه ما هستند و می توانند سالیان سال هم به مجموعه فولاد و هم به فوتبال کشور خدمت کنند.

سعداوی در مورد وضعیت نه چندان خوب لیگ ایران در رنکینگ آسیا اضافه کرد: شاید این مسائل فقط به لحاظ نتیجه نباشد و فاکتورهای مختلفی در انتخاب آن دخالت دارد، مسائل ساختاری هوادار و گزینه های مختلفی در این جریان دخالت دارند، آنهایی که دست اندرکار هستند می تواند بهتر پاسخگو باشند.

وی در مورد شرایط تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: شما ببینید که در لیگ امسال ما چقدر وقفه داشتیم. بعید می دانم لیگی وجود داشته باشد که به این اندازه وقفه در آن وجود داشته باشد چون ما از این نظر مجبور بودیم نگاه ملی داشته باشیم و از طرفی هم می خواستیم خوب و منظم لیگ مان را دنبال کنیم. این مسائل با هم تناقض داشت و باعث شد که لیگمان را آن طور که باید و شاید خوب نبود و مسئله ملی در میان بود که همه باید تلاش می کردیم که تیم ملی موفق باشد و شرایط خوبی را برای تیم ملی در راه رفتن به جام جهانی فراهم کنیم.




منبع : مهر

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار