نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارات در حوزه اقتصاد مقاومتی برآورده نشده و ما شاهد ثابت ماندن وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه سال‌های گذشته هستیم.
کد خبر: ۳۹۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 18 March 2017
به گزارش تابناک : سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و انجام اقدامات اولیه این اقدامات کافی نبوده و نتیجه لازم را در پی نداشته است.

وی افزود: هرساله باید وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی کاهش پیدا کند، اما ما در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که این وابستگی کاهش نیافته و ثابت مانده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی باید وابستگی به درآمدهای نفتی کاهش و تولید در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن افزایش پیدا کند تا ما شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در کشورمان باشیم.

نوری خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان گفت که اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق یافته که اقتصاد کشور ما از تحریم‌های خارجی تأثیرپذیری اندکی باشد و با این تحریم‌ها دچار چالش نشود.

وی در پایان گفت:  به رغم اینکه ما شاهد انجام اقدامات اولیه بوده‌ایم، اما انتظارات در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور محقق نشده است.


منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار