نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان محبوبیت نامزد حزب سوسیالیست همچنان روندی نزولی داشته و امانوئل ماکرون نامزد میانه رو و مستقل خواهد توانست پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شود.
کد خبر: ۳۹۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 18 March 2017

به گزارش تابناک : نظرسنجی موسسه بی  وی ای حاکی است که میزان محبوبیت بنویت هامون نامزد حزب سوسیالیست فرانسه همچنان با کاهش روبرو شده است و امانوئل ماکرون نامزد مستقل خواهد توانست با غلبه بر مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه پیروز شود.

این نظرسنجی افزود: میزان محبوبیت هامون با یک درصد کاهش به کمتر از 12.5 درصد رسیده است. وی با این حساب، در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در رتبه چهارم قرار خواهد گرفت.

لوپن با 26 درصد آرا در رتبه نخست خواهد بود و ماکرون با 25 درصد در رتبه دوم و فرانسوا فیون با 19.5 درصد در جایگاه سوم خواهند بود.

میزان محبوبیت هامون نسبت به اوایل فوریه بیش از 4.5 درصد کاهش داشته است. محبوبیت فیون نیز پس از افشای رسوایی مالی و شغلی همسر و فرزندانش با افت شدیدی همراه بوده است.

این نظرسنجی افزود: ماکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خواهد توانست با کسب 62 درصد آرا بر مارین لوپن که 38 درصد آرا را به دست خواهد اورد، غلبه کرده و رئیس جمهور فرانسه شود.



منبع : رویترز

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار