پوران درخشنده در آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه موج کیش:
کارگردان مطرح سینما گفت: اگر مستند سازان و فیلمسازان ما در زمینه زیبایی ها و توانمندی های زیاد کیش فعالیت جدی تری داشته باشند، سال آینده آثار بسیار موفقی را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 13 March 2017
به گزارش تابناک کیش: پوران درخشنده عضو هیات داوران در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه موج ضمن تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری این جشنواره گفت: این بسیار عالی است که سازمان منطقه آزاد کیش باعث شد این فرصت برای فیلمسازان ایجاد شود زیرا توانمندی های زیادی در فیلمسازان کوتاه ما وجود دارد لذا اگر این امکان و حمایت از هنرمندان ادامه داشته باشد، سال آینده قطعا جشنواره هدفمندتری خواهیم داشت.

وی افزود: به طور حتم جشنواره ای که تولید نداشته باشد به پایان می رسد به همین خاطر این جشنواره نیازمند تداوم برای تولید است و امیدواریم که در سال آینده چندین فیلم موفق را در این جشنواره شاهد باشیم که بتوانند بدرخشد.
عضو هیات داوران جشنواره فیلم کوتاه موج تصریح کرد: زیبایی ها و توانمندی های زیادی در منطقه زیبای کیش وجود دارد به همین خاطر اگر مستند سازان و فیلمسازان ما در این عرصه فعالیت جدی تری داشته باشند، سال آینده آثار بسیار موفقی را شاهد خواهیم بود.

درخشنده ادامه داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و جشنواره در سال آینده پویاتر و هدفمندتر حرکت کند.
وی سطح آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را بسیار موفق خواند و گفت: کارها و آثار خوبی به دست ما رسیده  که سبب شد انتخاب و داوری برای ما بسیار سخت شود به همین خاطر ما سعی کردیم که آثار موفق را حداقل در لیست نامزدها و کاندیداها قرار دهیم.

این کارگردان مطرح بیان کرد: به نظر من در این جشنواره سطح فیلمنامه آثار بسیار خوب بود و اغلب آثار فیلمنامه های محکمی را دارا بودند که در مجموع بسیار خوب بود.

درخشنده گفت: قطعا آثار اجرایی نیازمند پژوهش است تا بتواند به یک فیلمنامه محکم تبدیل شود البته در زمینه مستند ضعف فیلمنامه ها وجود داشت.

وی افزود: امیدوارم که در جشنواره سال آینده فیلم های بهتر و روند محکمتری را شاهد باشیم.

گفتنی است آیین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه موج کیش با حضور معاونان ومدیران سازمان منطقه ازاد کیش، روسای پردیس های بین الملل دانشگاهها، هیات داوران جشنواره و فیلم سازان شرکت کننده 10 اسفند در کیش برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار