به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در مرکز سلامت جامعه بوعلی مردان تحت ویزیت رایگان قرار می گیرند
کد خبر: ۳۸۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 28 February 2017
به گزارش تابناک کیش: به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در مرکز سلامت جامعه بوعلی مردان تحت ویزیت رایگان قرار می گیرند.
دکتر رضانیا بیان داشت: هدف از این نامگذاری ترغیب مردان به حفظ سلامت خود می باشد. وی با اشاره به شعار امسال " ایا در مسابقه سلامت برنده اید ؟ گفت : بی شک مردان سالم پشتوانه خانواده سالم خواهند بود.
  دکتر رضانیا تصریح کرد: مردان در جامعه ما بخش مهمی از نیروی کار را تشکیل می‌دهند و زمان زیادی از روز را در محیط کار می‌گذرانند از این رو استرس‌های شغلی تاثیر بسزایی در سلامت جسمی و روانی آنها دارد.
  ریس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه افراد به خصوص مردان باید از عوامل تهدید کننده در زمینه سلامت خود دوری کنند، افزود: در این زمینه باید برنامه‌های مناسب و مشخصی صورت پذیرد و با تبلیغات گسترده، گفتمان ارتقاء سلامت در افراد جامعه با تلاش حوزه‌های بین بخشی بیشتر شود.
 وی عدم استعمال دخانیات، حفظ وزن متعادل، ورزش روزانه، تغذیه سالم و مناسب، کنترل فشار خون، کلسترول و دیابت و همچنین کاهش استرس را از جمله کلیدهای طلایی سلامت مردان عنوان کرد.
  رضانیا گفت: ایجاد فرهنگ توجه به سلامتی قبل از بیماری‌ها، پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری‌های خطرناک و بدون علامت در سطح جامعه مردان از جمله اهداف برگزاری این هفته است.
 
 شایان ذکر است به مناسبت هفته سلامت مردان ایرانی روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه کلیه آقایان میتوانند ازساعت 9 الی 12 با مراجعه به مرکز سلامت جامعه بوعلی به صورت رایگان ویزیت شوند.
هفته سلامت مردان از اول تا 7 اسفند هر سال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار