سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ پیرمرد 80 ساله در آتش‌سوزی خانه‌اش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک : سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در ساعت 10:53 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان سمنگان، پشت مسجدجامع اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده و کانون حریق واحدی 70 متری در طبقه دوم این ساختمان است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کردند، اظهار کرد: گروهی از آتش‌نشانان اقدام به اطفای حریق کرده و گروهی دیگر نیز همزمان در حال جستجو در این واحد مسکونی بودند که در اتاق خواب با جسم بی‌جان پیرمردی 80 ساله روبه‌رو شدند که پس از معاینه عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت:‌ آتش نشانان پس از ایمن‌سازی در ساعت 11:27 امروز به عملیات خود خاتمه داده و محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل دادند.


منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار