سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران می گوید مقابل گیتی پسند به فکر آبرو و اعتبار خود است چرا که حریف می تواند با پیروزی قهرمان شود و نمی خواهد این راه را برای گیتی پسند هموار کند.
کد خبر: ۳۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 25 February 2017

به گزارش تابناک : وحید شمسایی درباره مصاف فردای تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: این بازی برایم بسیار مهم است چون گیتی‌پسند در صورت پیروزی 90 درصد به قهرمانی نزدیک خواهد شد. امسال نتایج برایم راضی کننده نبود و فراز و نشیب بسیاری در لیگ داشتیم اما دنبال بهانه نیستم و با تمام وجود برای بازی با گیتی‌پسند به اصفهان می‌رویم. می‌دانیم شرایط برای ما سخت است و هواداران اصفهانی ورزشگاه را پر می‌کنند اما به هیچ تیم و شخصی کاری نداریم و تنها به برد فکر می‌کنیم.

وی افزود: تمام بازیکنان را در این بازی در اختیار داریم  البته خودم به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبل محرومم و محمدرضا سنگ‌سفیدی را هم که تا آخر فصل نخواهیم داشت. تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و به دنبال این هستیم با تغییر سبک بازی و آنالیزی که از حریف می‌کنیم به سه امتیاز دست یابیم. ما در نیم فصل اول اولین تیمی بودیم که گیتی‌پسند را متوقف کردیم و این تیم بعد از بازی با ما دچار فراز و نشیب شد. در این بازی به فکر آبرو و اعتبار خودمان هستیم چون چشم تمام تیم‌های مدعی به این بازی دوخته شده و اگر ما گیتی‌پسند را ببریم معادلات قهرمانی عوض خواهد شد. بنابراین تنها به آبرو و اعتبار خودمان فکر می‌کنیم و با جان و دل بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال تاسیسات دریایی تهران در واکنش به اینکه گفته می‌شود محمدرضا سنگ سفیدی به دستور  فدراسیون فوتبال یا کمیته اخلاق از تیم کنار گذاشته شده است، گفت: من صادقانه حرف می‌زنم و ترسی از گفتن واقعیت ندارم. مطمئن باشید کنار گذاشتن سنگ‌سفیدی دلیلی غیر فنی ندارد. من همیشه حرفم را زده‌ام و بعضی وقت‌ها به ضررم بوده و بعضی اوقات هم برد کرده‌ام. نه کمیته اخلاق و نه هیچ‌کس دیگری در این قضیه دستوری به ما نداده است. این تصمیم خودم و کادر فنی تیمم بوده و به عنوان کسی که خیلی سنگ‌سفیدی را دوستش دارم و از مریدانش هستم از او خواستم تا پایان فصل در کنار ما نباشد. من مثل فرزندم سنگ سفیدی را بزرگ کرده‌ام. خودم این نهال را کاشتم، آبیاری کردم تا رشد کرد و شکوفا شد. او را به لیگ برتر آوردم و از تاسیسات دریایی به تیم ملی رسید. مخصوصا در سه سال قهرمانی ما بسیار تعیین کننده بود.
شمسایی اضافه کرد: به عنوان مربی خصوصی سنگ‌سفیدی دیدم از شرایط و روزهای خوب خودش به هر دلیلی دور شده. یکی دو بازی هم او را در لیست بازی قرار ندادم. می‌دانستم برگشتنش به نفع ماست اما بعد از یک بازیاحساس کردم با این شرایط احتیاج دارد از تیم دور باشد و دوباره برگردد. شاید رسانه‌ها یا خود سنگ سفیدی از دستم ناراحت شوند اما به عنوان برادر از او حمایت کردم و قطعا از این پس نیز در کنارش خواهم بود.
آقای گل فوتسال جهان همچنین در مورد انتشار برخی اخبار درباره اتهام ملی‌پوش فوتسال به تجاوز عنوان کرد: آبروی هر شخص را بسیار راحت می‌توان برد. حضرت علی (ع) دیده را ندیده می‌کرد اما ما ندیده را دیده می‌کنیم. خواهش می‌کنم راحت قضاوت نکنیم و آبروی آدم‌ها را به بازی نگیریم. من هم می‌توانم همین الان با شما مصاحبه کنم و خیلی حرف‌ها را در مورد یک نفر بزنم اما تا زمانی که خودم مطمئن نشده باشم، اخلاقی نیست آن را رسانه‌ای کنم.
شمسایی در پایان در مورد جلسه‌اش با هیات مدیره باشگاه برای تمدید قرارداد، به ایسنا گفت: این جلسه قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به امروز (شنبه) موکول شد. قرار است گزارشی از عملکرد تیم را در لیگ 95 به هیات مدیره بدهم و تصمیم‌گیرنده برای تمدید قرارداد، اعضای هیات مدیره هستند. اگر به جمع‌بندی برسیم که دو طرف مقصد مشترک و رسیدن به روزهای خوب را دارند، تمدید خواهیم کرد اما اگر توافق نکنیم یاد و خاطره باشگاه تاسیسات دریایی به عنوان باشگاهی بزرگ در یادم خواهد ماند. من از سال 78 در لیگ بازی کرده‌ام و تنها سه باشگاه فولاد ماهان اصفهان، تام ایران خودرو و تاسیسات دریایی تهران متمایز بوده و بابرنامه پیش رفته‌اند. با این حال مطمئن باشید سال 1396 بهترین سال ورزشی وحید شمسایی خواهد بود.




منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار