رقابتهای دومین تور جهانی والیبال ساحلی از 27 بهمن در جزیره کیش آغاز می شود.
کد خبر: ۳۷۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰ 16 February 2017
به گزارش تابناک کیش: دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی با حضور 69 تیم از ساعت 9 صبح 27 بهمن در جزیره کیش آغاز می شود و به مدت 4 روز ادامه دارد.

در نخستین روز این بازیها تیم ها در جدول مقدماتی به رقابت می پردازند و از 28 بهمن رقابتهای جدول اصلی آغاز می شود.

کانادا، انگلیس، امریکا، چک، فرانسه، روسیه، لهستان، اتریش، سوئیس و قطر از جمله کشورهای شرکت کننده در این رقابتها هستند.

همچنین چهار تیم از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

داوری مسابقات بر عهده 8 داور بین المللی است و مسئولان فدراسیون جهانی والیبال، سفرای چند کشور اروپایی، یکی از اعضای هیات رییسه مجلس، مسئولان  والیبال ایران و ناظر فدراسیون جهانی برخی از مسئولین حاضر در این مسابقات هستند.

جایزه 100 هزار دلاری برای سه تیم برتر یکی از نکات مثبت در برگزاری این رقابت هاست که هیجان برگزاری مسابقات را دو چندان می کند.

به گفته قدرت ابراهیمی رییس هیات والیبال ساحلی کیش، سال گذشته نیز منطقه آزاد کیش میزبان این رقابتها بود که با توجه به میزبانی بسیار خوب و شایسته از سوی فدراسیون جهانی به عنوان میزبان سه ستاره شناخته شد و امتیاز سه دوره برگزاری این رقابتها به کیش داده شد. افزایش تعداد شرکت کننده ها در مقایسه با سال گذشته گویای این امر است که این مسابقات به عنوان رقابتی معتبر و ارزشمند در جهان شناخته شده است.

آغاز رقابت هاي تور جهاني واليبال ساحلي در كيش دومين آزمون براي واليبال ساحلي كشور در عرصه تورهاي جهاني واليبال ساحلي است كه با ميزباني شايسته جزيره كيش در نخستين دوره بعنوان تجربه اي شيرين در ذهن ورزشكاران حاضر در اين مسابقات نقش بسته است. امسال اين رقابت ها در حالي در جزيره كيش آغاز مي شود كه جمعي از علاقمندان به اين ورزش مفرح با سفر از گوشه و كنار ايران اسلامي و 24 كشور شركت كننده در اين تور مشتاقانه منتظر آغاز اين مسابقات مهيج و ديدني هستند. اگرچه هواي جزيره كيش نيز در روزهاي اخير بارش باران و وزش شديد باد را تجربه كرده است اما باتلاش شبانه روزي مسئولان برگزاري اين مسابقات در جزيره كيش و فراهم كردن تمامي امكانات لازم، انتظار مي رود تا اين رقابت ها به طور كامل و در شرايطي مطلوب برگزار شود تا امسال نيز ميزباني شايسته جزيره كيش رضايتمندي مسئولان فدراسيون جهاني واليبال ساحلي را به همراه داشته باشد.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار