امام جمعه اهل سنت کیش؛
شروع اقدامات باز پیرایی در صفین باعث امیدواری مردم برای بهبود شرایط زندگی و آغاز طرح های گردشگری در جهت رونق اقتصادی این منطقه شده است.
کد خبر: ۳۷۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک کیش: امام جمعه اهل سنت کیش ضمن ابراز خرسندی از آغاز باز پیرایی صفین قدیم گفت: شروع اقدامات باز پیرایی در صفین باعث امیدواری مردم برای بهبود شرایط زندگی و آغاز طرح های گردشگری در جهت رونق اقتصادی این منطقه شده است.

شیخ یعقوب شمس، امام جمعه اهل سنت کیش در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح باز پیرایی صفین قدیم گفت: یکی از دغدغه های مردم بومی سامان یابی وضعیت منطقه صفین بود. در واقع مردم بومی به دنبال این بودند که بدانند  طرح و برنامه سازمان در این راستا چیست لذا باز پیرایی صفین قدیم، مردم را به این امیدوار کرده است که شرایط بهتری را در منطقه زندگی خود شاهد باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با این طرح هم شکل سنتی و بومی منطقه بومیان حفظ شود و هم شرایطی برای رشد گردشگری و رونق اقتصادی بومیان ایجاد شود.

شایان ذکر است بالغ بر 220 پلاک از خانه های منطقه صفین قدیم و بخش های شهری این قسمت با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای باز پیرایی معماری سنتی و بومی این منطقه طراحی شده و در حال اجراست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار