سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با گسترش فولاد تاکید کرد که تنها برنامه این تیم رسیدن به پیروزی است.
کد خبر: ۳۶۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 22 January 2017

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز بار دیگر حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را یادآور شد و شهادت آتش نشانان ایرانی را تسلیت گفت‌.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره بازی فردای تیمش گفت‌: بازی سختی خواهیم داشت. گسترش فولاد از هشت بازی خارج از خانه‌اش هفت مساوی و یک گل داشته و این یعنی این تیم بیرون از خانه سازماندهی خوبی دارد. ضمن این که احتمالا بازیکنان این تیم که مشکل داشتند یعنی شیمبا و شجاعیان بازگشته‌اند و این کیفیت حریف را بالا می‌برد.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت‌: باز هم مثل همیشه تکرار می‌کنم که تنها برنامه ما در کنار هواداران پرشورمان، اصرار به پیروزی است. سه امتیازی که از فولاد گرفتیم در صورت شکست گسترش فولاد ارزش پیدا می‌کند. آن زمان است که می‌توانیم درباره امتیاز ارزشمندی که در اهواز به دست آورده‌ایم صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره مصدومان و محرومان این تیم، گفت‌: ربیع خواه به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد و مسلمان هم به خاطر محرومیت در اختیار ما نیست ولی بقیه بازیکنان برای این بازی آماده هستند.

او درباره احتمال قرار گیری رامین رضاییان در ترکیب این تیم، اظهار کرد: اگر این سوال را نمی پرسیدید تعجب می‌کردم. او ۲۰ روز از تمرین دور بوده ولی بازیکن استاندارد ما است و می‌تواند تلاش کند در رقابت با بقیه در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ با بیان این که اهل حساب و کتاب درباره امتیازات هر بازی نیست، گفت‌: ما بازی به بازی پیش می رویم، چون حساب‌گری می‌تواند کار ما را خراب کند. هر سه امتیاز ارزش خود خودش را دارد و نباید حسابگرایانه کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرار گرفتن بازیکنان اوکراینی در لیست ۱۹ نفره این تیم، با وجود شایعاتی مبنی بر خروج آنها از باشگاه پرسپولیس، بیان‌ کرد: من پیش از این هم گفتم که همه بازیکنان به جز مسلمان و ربیع خواه که محروم و مصدوم هستند در رقابت برای قرارگیری در ترکیب اصلی هستند. موضوع بحث ما این نیست و هنوز این دو بازیکن در جمع ما حضور دارند.

او درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات، اظهار کرد: ما بازیکنانی که می خواستیم را جذب کرده‌ایم و آنها خیلی خوب با ما هماهنگ شدند. کیفیت آنها جای سوالی ندارد، ولی من انتظار دارم هر روز آنها بهتر و بهتر شوند. سروش رفیعی و سامان نریمان جهان خدمت زیادی به ما کردند و از هر دو من راضی هستم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه با بیان این که موافق نیست گسترش فولاد بهتر از پرسپولیس است، گفت‌: بازی رفتمان بازی سختی بود و در نهایت توانستیم با نتیجه‌ یک بر صفر پیروز شویم. البته آنها تیم خیلی خوبی دارند و نتایج بازی‌های خارج از خانه آنها نشان دهنده کیفیت‌شان است و می دانیم که بازی راحتی پیش‌رو نداریم.

ادامه‌ دارد...




منبع :‌ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار